خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ثارالله(ع):

شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است، گفت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر اسلامیت نظام است.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است، گفت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر اسلامیت نظام است وی با تصریح اینکه قطعاً بار دیگر حماسه‌ای خلق خواهد شد که استکبار را به حیرت وامی‌دارد.

مصطفوی با بیان اینکه عملکرد ناصحیح یک نماینده، زمینه بدبینی مردم به انقلاب را فراهم می‌کند لذا باید هوشیار بود تا نمایندگان اصلح انتخاب شوند، به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مردم بصیر ما می‌دانند که مجلس خبرگان مهم‌ترین نهاد نظام و مرتبط با رهبری کشور است و علاوه بر اینکه یک کارکرد سیاسی دارد، یک نهاد دینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز بیان کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید شخصی را انتخاب کنند که هم اجتهاد علمی داشته و هم دارای سوابق انقلابی، استکبارستیزی بوده و معتقد به ارزش‌های انقلاب باشد.
وی با تأکید بر اینکه با انتخاب اصلح در انتخابات، انقلاب ما از هر خطری مصون خواهد بود، گفت: در این دوره از انتخابات رسانه‌های معاند و دشمنان علاوه بر تشویق به شرکت‌ کردن در انتخابات، آن‌ها را خط دهی هم می‌کنند و حتی نام افراد و لیست آن‌ها را نیز اعلام می‌کنند که به چه کسانی رأی دهید.

وی اظهار کرد: آمریکائی‌ها می‌گویند ما ابزار تغییر را در ایران ایجاد کردیم اما مدیریت تغییر دست ما نیست و باید کاری کنیم که در پسابرجام، مدیریت ایران را به دست بگیریم و این مدیریت را باید از بالا دست حاکمیت بگیریم یعنی نفوذ در حاکمیت و اگر نتوانستیم از بدنه اجتماعی اقدام کنیم.

مصطفوی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا مسیر انقلاب را تبدیل به مسیر بی‌تفاوتی کنند‌ گفت: باید هوشیار بود وفریب دشمنان وایادی استکبار نخوریم .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش با بیان اینکه امریکایها ادعا دارند مغز جهان هستند وباید قلب جهان یعنی خاورمیانه راتصرف کنند.ومعتقد اندکه در خاورمیانه اول باید ایران را تصرف کرد.لذا وقتی با قدرت تهاجمی (جنگ) نتوانستند به هدف خود برسند راهبرد را عوض کرده ، وبا قدرت هوشمند وارد شدند(تصرف سرزمین) لذا ابزار وعناصر مانند اجبار ،اکراه ،مجذوب سازی واضطراب، رادرپسابرجام تغییر داده وبا اولویت استخدام ،مجذوب سازی ،اکراه واجبار تغییر روش دادند. یعنی به این نتیجه رسیدند که در پسا برجام نفوذ رادر اولویت قرار دهند. ومی گویند در حوزه قدرت وارکان سیاسی باید بتوانیم در انتخابات تاثیر گذار باشیم.بنابر این نفوذ اولین اولویت انها می باشد که از طریق ورود درمجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی بوسیله افراد همسو وغرب گرا در صدد ورود به این دومجلس هستند.

وی ادامه داد: جبهه استکبار به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی برای انهاست وانقلاب اسلامی تبدیل به یک ابر قدرت ومانع ابر قدرتی انها شده لذا تحمل ایران اسلامی را ندارند.ولذا باید رگ های حیاتی انقلاب اسلامی ایران یعنی اسلامیت ،ولایت فقیه ومردم را بزنند. که بهترین فرصت برای انها انتخابات می باشد.

وی تصریح کرد: قصد دارند افرادی را به مجلس بفرستند که از نظر تفکر وابسته به انها وبدنبال نفوذ به مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی کشور باشند تا نظام را از مسیر اصلی منحرف وبه بیراهه کشانده وبه مرور برکشور حاکم شوند.که ان شاء الله با هوشیاری وبصیرت ملت شریف ایران این ارزو را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها