فرمانده انتظامی استان اردبیل:

آماده نیروی انتظامی، برای برقراری نظم و امنیت انتخابات امسال

قطعا در زمان انتخابات با تعامل سپاه، شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها، انتخابات شایسته را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۵۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی خلخال در جمع مسئولین این شهرستان و اعضای شورای تامین اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در آمادگی کامل برای روزهای انتخابات به سر می‌برد و برای برگزاری انتخابات سالم از تمام توان خود برای برقراری نظم و امنیت در انتخابات استفاده خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در امر انتخابات و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حضور حداکثری انتخابات گفت: قطعا مردم استان با حضور حداکثری در انتخابات با آرمان امام (ره) و شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق دوباره در پاسداری از نظام خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: قطعا در زمان انتخابات با تعامل سپاه و شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انتخاباتی شایسته را شاهد خواهیم بود.

کریم‌خانی بیان کرد: افزایش نظم و امنیت در جای جای استان نیازمند تقویت پلیس در تمام زمینه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته ساخت و ساز عظیم‌ عمرانی در حوزه ناجا در سطح استان آغاز شده است، یادآور شد: در 20 سال گذشته این چنین نهضتی در سطح ناجا رخ نداده و امسال نیز با اعتبارات ویژه طرح‌های عمرانی ناجا در شهرستان‌های مرزی و شهرستان خلخال ستاد فرماندهی در مدت 9 ماه ساخته خواهد شد.

عضو شورای تامین استان ادامه داد: برای ساخت این مجموعه که در دو طبقه از سوی مهندسی ناجا در استان اردبیل طراحی شده بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل طرح‌های عمرانی ناجا هزینه خواهد شد.

کریم‌خانی از گروه مهندسی و پیمانکار این طرح عظیم انتظامی خواست تا با سرعت کار را اداره کند و تا 9 ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

وی در پایان بخش سخنان خود از زحمات امام جمعه شهرستان خلخال و اعضای شورای تامین و کلیه کارکنان انتظامی شهرستان خلخال تقدیر کرد.

در پایان از گروه مهندسی ناجا فرماندهی انتظامی استان اردبیل، از دو نفر زحمت‌کشان استانی و شهرستانی طرح‌های ناجا تجلیل شد.

ارسال نظرات