خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر:

مردم به کسی رأی دهند که موضع‌گیریش، طبق منافع و مصالح نظام باشد

امام جمعه خرمشهر گفت: مردم به کسی رأی دهند که موضع‌گیریش، طبق منافع و مصالح نظام باشد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۳۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید نبی موسوی  با اشاره به شایعه‌های اخیر حمایت خود از کاندیداها در این شهرستان اظهار کرد: توصیه به رای دادن یا ندادن به اشخاص گوناگون و معرفی کاندیداهای خاص به هیچ‌وجه جزو اختیارات یک امام جمعه نبوده و به هیچ‌ عنوان دست به چنین اقدامی نخواهیم زد.

وی افزود: هرگونه موضع‌گیری که از جانب من منتشر شده یک شایعه است و من حمایت علنی و غیر علنی از کسی نمی‌کنم.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه به هیچ عنوان به فرد یا گروهی وابستگی ندارم و ما ملاک کلی ارایه می‌دهیم، خاطرنشان کرد: مردم به کسی رأی دهند که موضع‌گیریش، طبق منافع و مصالح نظام باشد و تنها برای خدمت به مردم تلاش کند.

موسوی ادامه داد: به کسانی که نقطه مقابل نظام هستند رای ندهید و اینکه نماینده خرمشهر برای نظام و مقام معظم رهبری مشکل‌ساز باشد پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه باید حواس‌مان باشد که با یک رای یک نفر را روی کرسی مجلس می‌نشانیم اضافه کرد: توزیع کالا، شام دادن در حسینیه‌ها، وعده دادن زمین و... برای به‌دست آوردن رأی توسط برخی کاندیداها انجام شده است و مردم نباید به این مسئله ساده نگاه کنند.

موسوی در راستای حمایت از لیست جامعه مدرسین قم عنوان کرد: علت حمایتم در بحث مجلس خبرگان به جهت ارائه لیست توسط بی.بی.سی و استکبار است و کسانی که مخالف نظام هستند، باید سقوط کنند.

وی یادآور شد: راه رفتن امام جمعه یا نشستن او با یک کاندیدا، دلیل حمایت از وی نیست، رأی من پنهان بوده و کسی از آن اطلاع ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها