مدرس دانشگاه‌های استان اردبیل:

دانشجو با تحلیل سازنده، زمینه انتخاب اصلح را در جامعه فراهم می کند

دانشجو به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید با اندیشه، ایده و تحلیل های سازنده، زمینه آگاهی بخشی به جامعه را فراهم کرده و با اراده و با مصصم در پای صندوق رای حضور داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد فروزنده، در نشست دانشجویی «همدلی، همزبانی و شور و نشاط انتخاباتی» که به همت معاونت فرهنگی و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: در بحث انتخاب اصلح، باید جوانان از تجربیات ریش سفیدان آشنا به مسائل سیاسی استفاده کنند.

وی از ارائه برنامه­­های غیر منطقی که در شرح وظایف نمایندگان مجلس نیست انتقاد و خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها در تبلیغات و سخنرانی­های تبلیغی خود از الفاظ و ادبیاتی غیر قابل قبول استفاده می­کنند و با وعده­های توخالی سعی دارند برای خود رای جمع کنند که نباید جوانان به خصوص اقشار تحصیل کرده، فریفته این سخنرانی­ها و تظاهرها شوند.

فروزنده با بیان اینکه انتخاب یک نماینده اصلح کار سختی است، وظیفه اصلی یک نماینده را رفع مشکلات قانون‌گذاری عنوان کرد و افزود: مردم باید حضور بیش از 50 درصدی در انتخابات داشته باشند و گر نه با حضور حداقلی زمینه بهانه گیری های دشمنان را فراهم می کنند.

وی افزود: باید نماینده‌ای انتخاب شود که با فقر و نداری مردم، مشکلات دانشجویان، بیکاری، مسائل و مشکلات آنان آشنا باشد و بتواند در جهت رفع این مشکلات تلاش کند.

مدرس دانشگاه­های اردبیل گفت: مردم باید جدا از بحث قومیت­گرایی در انتخاب یک فرد اصلح، دِین خود را به نظام ادا کرده و سرنوشت خودشان را خود تعیین کنند، چرا که یک رای مردم گلوله ای بر قلب دشمنان اسلام است.

فروزنده به هزینه­های گزاف در تبیلغ انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: هزینه­های مدیریت نشده در تبلیغ انتخابات حرکت درستی نیست چرا که در بین مردم شائبه ایجاد می­کند .

وی فعالیت 40 شبکه بیگانه به زبان فارسی در راستای تخریب انتخابات را ترفند دشمنان نظام دانست و بیان کرد: در راستای به هم زدن نقشه­های دشمنان و به لحاظ دین و غیرت ملی باید در پای صندوق­های رای حضور یافته و به خواسته رهبر معظم لبیک بگوییم.

این مدرس دانشگاه به نقش دانشجویان در ایجاد شور و نشاط انتخایاتی در جامعه اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید با اندیشه، ایده­ها و تحلیل­های سازنده زمینه آگاهی بخشی به جامعه را فراهم کرده و با اراده و مصصم در پای صندوق رای حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید همدلی و همزبانی را پایه قرار داده و در راستای حفظ خون شهدا و ارزش­های انقلاب و لبیک به فرمان رهبر معظم در عرصه انتخابات حضور داشته انتخاب اصلح نماییم .

فروزنده مردم ایران را نخبه معرفی کرد و ادامه داد: امروز هر چند جنگ تمام شده اما در زمینه­های دیگر نیاز به دفاع و تقویت امنیت در منطقه داریم که این مهم با حضور پررنگ در صحنه انتخابات و نشان دادن همدلی و همزبانی مردم به جهانیان دست یافتنی است.

در پایان این نشست دانشجویی، به سئوالات دانشجویان پاسخ داده شد.

ارسال نظرات