فرمانده سپاه نمین:

انتخاب صحیح آینده کشور را تضمین خواهد کرد

سرهنگ حسین ایرانی گفت: مردم حق‌ مشارکت و دخالت در امورات کشور را داشته و باید با انتخاب صحیح آینده کشور را بیمه کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۴۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، سرهنگ حسین ایرانی، فرمانده سپاه نمین در نشست بصیرتی در بین دانش آموزان مدرسه اسماء آبی بیگلو اظهار کرد: جوانان امروزی با حضور پرشور در انتخابات ثابت خواهند کرد که از همان نسل انقلاب، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم هستند.

فرمانده سپاه نمین با دعوت آحاد مردم در صحنه ی انتخابات و دیگر مسائل مهم و حساس کشور اظهار کرد: شرکت در این امر مهم همچون موشکی بر قلب دشمنان است و دشمن در وهله اول در تلاش است تا مردم ایران را از حضور در انتخابات باز دارد و در وهله دوم با نفوذ ‌به مجلس اهداف خود را عملی کند.

سرهنگ ایرانی گفت: مردم باید در انتخاب خود دقت نظر داشته باشند چراکه برخی کاندیداها با پشتوانه میلیاردی درصدد نفوذ به مجلس هستند.

وی با تأکید مجدد در انتخاب صحیح اظهار کرد: مجلس خبرگان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و حتی یک رأی نیز در آن تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: هر رأی در انتخابات سنگری در مقابل دشمنان بوده و موجب حفظ و حراست از نظام و انقلاب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با تشریح اهمیت حضور در انتخابات گفت: برای تأمین امنیت کنونی کشور هزاران شهید تقدیم شده و امروزه نیز شهدای مدافع حرم با خود گذشتگی از جان، مال و خانواده خود همچنان بر حفظ و حراست از این امنیت پافشاری می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود از حاضران خواست تا در طاعات و عبادات خود دعاگوی مدافعان حرم باشند.
ارسال نظرات