شیخی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

سکوت دولت در برابر واردات محصولات تراریخته

یک اقتصاددان گفت: واردات محصولات تراریخته و دستکاری شده ژنتیکی، جنایت بسیار بزرگی است که دولت خود را در این قضیه به خواب زده و سکوت می کند.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

عبدالمجید شیخی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: افرادی عامل معرفی و محصولات تراریخته در قالب شرکت هایی بودند که از این طریق جان مردم را به خطر انداختند.

وی افزود: واردات محصولات تراریخته و دستکاری شده ژنتیکی، جنایت بسیار بزرگی است که که دولت خود را در این قضیه به خواب زده و سکوت می کند.

این اقتصاددان با اشاره به آثار سوء دراز مدت این محصولات تراریخته گفت: این آثار هنوز برای غربی ها مشخص نیست طبق تحقیقاتی که در آزمایشگاه ثابت شده حتی محصولاتی که مستقیماً وارد غذای انسان ها نمی شود سرطان زا و مشکل زا هستند چه رسد به محصولات دستکاری شده ژنتیکی.

شیخی یادآور شد: در شرایطی که دنیای کفر و کشور های پیشرفته دنیا به جز امریکا که عامل تولید محصولات تراریخته است به سمت عرضه برندهای بازار حلال و محصولات ارگانیک و سالم را رفته دارند کشور ما به سراغ محصولات تراریخته رفته است.

این استاد دانشگاه در خاتمه اظهار داشت: ارتکاب به این برنامه جنایت بسیار بزرگی در حق بخش کشاورزی است و از این پس شاهد زمین خوردن بخش کشاورزی خواهیم بود، انتظار ما از مسئولان مخصوصاً دولت این است که جلوی این بند را گرفته و بانیان معرفی این تبصره در برنامه ششم را محاکمه کند چون قبلا نیز چنین جنایتی در برنج های تراریخته انجام شده بود.

ارسال نظرات