حجت‌الاسلام شاه‌حسینی در گفتگو با «بسیج»:

در دولت محرمانه‎ها همه وزرا اطلاعاتی‌اند جز وزیر اطلاعات!

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی گفت: آقای علوی باید شأن وجایگاه خود را به عنوان وزیر اطلاعات حفظ و از گفتن حرف‎های جناحی اجتناب می‎کرد؛ البته خود شخص رئیس جمهور در بحث‎های انتخاباتی و در حمله به شورای نگهبان اظهارنظر می‎کند؛ لذا آقای علوی که وزیر همچین رئیس جمهوری است دراین خصوص نمی‎شود خیلی از او انتظار داشت.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۰۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
حجت الاسلام غلامرضا شاه حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات مبنی بر امید او برای راهیابی اعتدال‎گرایان به مجلس اظهار داشت: آقای علوی باید شأن وجایگاه خود را به عنوان وزیر اطلاعات حفظ و از گفتن حرف‎های جناحی اجتناب می‎کرد.

شاه حسینی با ابراز تاسف به حال آقای علوی ادامه داد: خود شخص رئیس جمهور در بحث‎های انتخاباتی و در حمله به شورای نگهبان اظهارنظر می‎کند؛ لذا آقای علوی که وزیر چنین رئیس جمهوری است، دراین خصوص نمی‎شود خیلی از او انتظار داشت.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: همه وزرای آقای روحانی اطلاعاتی هستند جز وزیر اطلاعات؛ یعنی پیش هر وزیری که بروید معمولا اظهارنظری نمی‎کند و می‎گویند که قرار نیست گفته شود این موضوع، پنهانی و محرمانه است جز وزیر اطلاعات که باید اطلاعاتی باشد!

شاه حسینی در ادامه این مطلب افزود: البته این نکته می‎تواند حربه‎ای باشد؛ یعنی عمدا کسی را مسئول وزارت اطلاعات قرار داده‎اند که اطلاعات کشور را فاش کند!

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ادعای طیف همسو با دولت در سال 88 بیان کرد: این طیف درسال 88 ادعای تقلب می‎کردند و می‎گفتند چون خیلی از مباحث رعایت نشده ما می‎گوییم تقلب شده؛ مثل اقدام صداوسیما در پخش سخنرانی رئیس جمهور وقت  که آن را چون تبلیغ می دانستند می‎گفتند تقلب شده است، اما الان خود این طیف همه گونه تبلیغی از جریان فتنه به اسم اعتدال و اصلاحات انجام می‎دهند اما الان دیگر تقلب نیست.

شاه حسینی با اشاره به حمایت انگلیس از لیست آقای هاشمی در خاتمه  یادآور شد:  این کدی است که رهبر معظم انقلاب در این خصوص داده است و ایشان همچون دیده بانی قدر و با دقت قبل از انتخابات آن راههای نفوذی را که دشمن از طریق انتخابات می‎خواهد به داخل کشور و سیاست کشور و سیاسیون کشور ورود پیدا کند، رصد می‎کنند و آن را با مردم صریح و واضح بیان می‎کنند؛ لذا هر فردی با این مسئله مشکل دارد با مقام معظم رهبری مستقیم یا غیر مستقیم مشکل دارد و بویی از ولایت‌مداری نبرده است
ارسال نظرات