امام جمعه دیّر:

اصل و اساس فعالیت در بسیج و نهاد مقدس صالحین اخلاص است

اولین جشنواره برترین های صالحین شهرستان دیّر در سالن شهید حکیمی دیّر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۰۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: اولین همایش تجلیل از برترین های صالحین شهرستان دیّر استان بوشهر در سالن شهید حکیمی این شهر برگزار شد.
حجت السلام سید علی حسینی امام جمعه دیّر در این همایش گفت:ایمان، وحدت، پایبندی به ارزش های اسلامی و الهام گرفتن از سیره و روش معصومین بویژه الگو گیری از امام حسین(ع) و رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به اینکه عزت در پرتو وحدت بوجود می آید، ادامه داد:در هر جامعه ای که وحدت و پیروی از رهبر باشد سنت الهی بر این تعلق گرفته که آن جامعه به پیروزی برسد.
وی تصریح کرد: اگر می خواهیم همچون گذشته انقلابمان رو به پیشرفت باشد و در مقابل جنگ نرم و نفوذ دشمن ایستادگی کند باید اعتقادات و باورهای دینی در حلقه های صالحین تقویت شود.
حسینی با تأکید بر کیفی سازی حلقه های صالحین اضافه کرد:شجره طیبه صالحین باید به گونه ای باشد که بتواند سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی را در نهاد نوجوان نهادینه کند و باعث شود که رفتارش در جامعه اسلامی شود.
امام جمعه دیّر با بیان اینکه در دفاع مقدس سبک زندگی اسلامی را پی ریزی کردیم، افزود:متأسفانه امروزه از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته ایم لذا رهبری تأکید نمودند که شجره طیبه صالحین برای آینده نظام اسلامی باید کادر سازی کند .

وی عنوان کرد:باید در این نهاد مقدس(بسیج) نیروهایی مؤمن و با بصیرت و دشمن شناس تربیت شوند.
حجت الاسلام حسینی در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدنبال نفوذ نیروهای خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند تا نظام را استهاله کرده و سیره ومحتوای آن را تغییر دهند.
حسینی یادآور شد:دشمن از اسم جمهوری اسلامی نمی ترسد بلکه از محتوای نظام وجمهوری اسلامی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم می ترسد.
وی ادامه داد:متأسفانه برخی افراد چهره آمریکا را بزک کرده و سعی دارند دستاورد برجام را به پای لطف آمریکایی بدانند که این درست نیست.
امام جمعه دیّر گفت: باید مجلسی داشته باشیم که در مقابل دشمن بیاستد نه اینکه نماینده اش حرف دشمن را تکرار کند و خبرگان نیز باید با بصیرت وشجاعت قدرت برخورد با دشمن را داشته باشند و بتوانند در مواقعی که نیاز است کلید دار نظام و جهان اسلام را انتخاب کنند.
وی افزود:باید درانتخابات دقت کنیم بر اساس بصیرت، شناخت و معرفت افراد را انتخاب کنیم.
وی در پایان گفت: اصل و اساس فعالیت در بسیج و نهاد مقدس صالحین اخلاص است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات