خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

تقویت امنیت، بزرگترین دستاورد حضور مردم در انتخابات است‎

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه عاشورا در نشست بصیرتی بسیجیان مراغه گفت: تقویت امنیت، بزرگترین دستاورد حضور گسترده مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات موجب تقویت و صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی در برابر هجمه های دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه با توجه به شکست در ایجاد توطئه ها و فتنه ها علیه کشور و نظام اسلامی، اکنون به دنبال نفوذ در ارکان تصمیم ساز و مهم نظام اسلامی است.
قادری ادامه داد: اقتدار و توانمندی و امنیت پایدار کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا، خانواده های شهدا و ملت بزرگ ایران بوده و با حضور گسترده مردمی در انتخابات نیز بیمه خواهد شد.
وی بیان کرد: صیانت از بزرگترین دستاورد انقلاب یعنی ولایت فقیه با تکیه بر تفکرات انقلابی، بزرگترین پیامد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: اکنون نیز در شرایط حساس انتخابات، باید نمایندگانی به خانه ملت راه پیدا کرده که ولایی بوده و در مسیر خدمتگزاری حرکت کرده و گرایش به آمریکا نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها