عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ورود رسمی برندهای خارجی خیانت به کشور است

ورود رسمی برند های خارجی به ایران علاوه بر ضربه زدن به تولیدات داخلی یک پیوست فرهنگی هم دارد که فرهنگ غرب را با خودش به کشور می آورد و این خیانت است.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۱۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: ورود رسمی برند های خارجی به ایران علاوه بر ضربه زدن به تولیدات داخلی یک پیوست فرهنگی هم دارد که فرهنگ غرب را با خودش به کشور می آورد.

وی افزود: ورود برندهای خارجی به کشور داشته های ما را تحت الشعاع قرار می دهد من از چندین نمایشگاه در سال جاری بازدید داشتم با داشتن این همه ظرفیت داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی و دیگر موارد که دانش فنی آنها را داریم نیازی به این مسئله نیست.

سعیدی گفت: با توجه به شرایط رکود در کشور و مشکل اشتغال که به صورت جدی مطرح است دولت نباید اجازه دهد که این برند ها رسما وارد ایران شوند.

سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر و در شرایط فعلی بدترین خیانت، خیانت به تولید ملی و داخلی است چرا که با این کار اولا سطح اشتغال را که بسیار نا مناسب است پایین می آوریم و از طرف دیگر تولید داخلی خودمان را نابود می کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه گفت: من نمی دانم فکر مسئولان کجاست آیا واقعا خوابیده اند ؟ ما در حال حاضر علاوه بر مشکلات اقتصادی که داریم با این کار دچار مشکلات فرهنگی زیادی نیز می شویم و با این وضعیت معلوم نیست به کجا می رسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار