خبرهای داغ:
سرپرست هلال احمر آذربایجان شرقی با شهردار کلانشهر تبریز مطرح کرد:

افزایش همکاری های فی مابین/طراحی و ساخت اردوگاه امدادی در تبریز

خبرگزاری بسیج: به منظور بررسی نحوه افزایش همکاری های بین جمعیت هلال احمر استان و شهرداری کلانشهر تبریز سرپرست جمعیت هلال احمر استان با شهردار کلانشهر تبریز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۴۲۴۵۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی با تشریح فعالیت های جمعیت هلال احمر و با اشاره به زلزله خیز بودن تبریزگفت: یکی از دغدغه های مهم جمعیت هلال احمر مدیریت بحران و مدیریت عملیات امداد و نجات در کلانشهر تبریز است .

وی بیان کرد: یکی از راه های موثر در حوزه مدیریت بحران در کلانشهر تبریز همکاری های متقابل هلال احمر با شهرداری این کلانشهر است که در این خصوص جمعیت هلال احمر آماده هرگونه همکاری با شهرداری است.

اعلام آمادگی شهرداری برای احداث و طراحی اردوگاه با همفکری هلال احمر

صادق نجفی؛ شهردار کلانشهر تبریز و عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر در این نشست با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نقش موثری در امدادرسانی ها به انواع حوادث داشته و در مبحث مدیریت بحران تاثیر بسزایی دارد خاطرنشان کرد: شهرداری کلانشهر تبریز آماده همکاری با جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مدیریت بحران در کلانشهر تبریزاست و در همین راستا آماده طراحی و ساخت اردوگاه با رویکرد امدادی، با همفکری جمعیت هلال احمر می باشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار