خبرهای داغ:
یادداشت؛

بضعه النبیّ زمان را دریابیم ‎

ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) است و این روزها یادی از سینه سوخته و پلوی شکسته زهرا(س)، غربت جمله «فاطمهُ بضعهٌ المِنّی ...» رسول الله را زنده کرده و طنین فریاد مظلومیت آن بانوی بزرگوار، تن هر شیعه و مسلمانی را به لرزه در می آورد و اشک را بر گونه ها جاری می سازد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۲۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

ولی افسوس که یاران بی بصیرت به ظاهر یار پیامبر(ص)، با وقاحت تمام نه تنها غبار سوگواری رحلت نبی را از چهره دردمند دخت گرانقدر ایشان نزدودند، بلکه او را بین در و دیوار گذاشتند و جایگاه ولایت را از امام بر حقّ زمان(علی(ع)) غصب کرده و چه مصیبت ها که بر فرزندان ایشان روا داشتند و ...

پس از گذشت قرنها، فرزندی از این سلاله پاک و این شجره طیبه آمد و انقلابی به راه انداخت که بساط کفر و طاغوت را در کشور برای همیشه تاریخ، برچید و سودای ریشه کنی استکبار در جهان را در سر داشت که عمرش کفاف نکرد و این رایت گران بر دوش فرزندی دیگر از فرزندان زهرا(س) افتاد که همچون مادر شکسته پهلویش، گرند نفاق را در دست مبارکش به یادگار دارد و با همه توان در برابر جبهه استکبار خطبه خوانی می کند و لحظه ای برای زمینه سازی ظهور مولایش امام زمان(عج)، آرام و قرار ندارد.

اکنون میدان، میدان آزمایش سخت الهی است و تنها سلاح کارساز برای عبور از این آزمون، بصیرت است. همان سلاحی که بسیاری از خواص جامعه امروز از آن غافل بوده و خواسته و ناخواسته در دام مکر و نیرنگ های استکبار غوطه ورند. گویا عامه مردم با درک بهتر معنای ولایت، شرق و غرب را بهتر شناخته و گوش به فرمان مولای خود و بضعه النبیّ زمان خود شده اند.

سید علی از نفوذ می گوید و برخی نه تنها راه نفوذ را برای دشمن باز می کنند، وقاحت را به جایی رسانیده اند که در برابر تاییدات علنی دشمن از آن ها، حتی اعلام برائت هم نمی کنند.

پس ای ملت غیور و بصیر ایران که در نهم دی، حماسه آفریده و آتش شعله ور فتنه را به یکباره خاموش کردید، بیایید بضعه النبیّ زمان را دریابیم و با حضوری بی سابقه و با انتخابی آگاهانه، دست این خائنین داخلی و گرگهای مترصد خارجی را از کشورمان کوتاه کنیم.

علی محمّد عزّتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها