مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

ملت ایران گرفتاری های مجلس ششم برای نظام را فراموش نمی کنند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ملت ایران هیچ گاه گرفتاری های مجلس ششم برای نظام را فراموش نمی کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

حجت الاسلام جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ضمن دعوت از مردم همیشه در صجنه استان لرستان برای حضور حماسی در پای صندوق های رای گفت: ملت ایران گرفتاری های مجلس ششم برای نظام را هیچ گاه فراموش نمی کنند و دیگر تن به تشکیل مجلسی مشابهه مجلس ششم را نمی دهند.

وی با بیان اینکه تمام دوستان و دشمنان چشم به دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در کشورمان دوخته اند افزود: آثار و برکات این دو انتخابات تا چند دهه انقلاب اسلامی را تحت الشعاع خود قرار می دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه نظام نیازمند تشکیل مجلسی است که بر اساس تفکرات امام خمینی (ره)در تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: ما مجلسی مجاهد، انقلابی، استکبارستیز، دشمن ستیز و متاثر از سیره امام خمینی (ره) می خواهیم.

جلیلیان با بیان اینکه ملت ایران گرفتاری هایی را که مجلس ششم برای نظام ایجاد کرد را فراموش نکرده اند گفت: مجلس باید پشتیبان دولت ها باشد البته این به معنای بله قربان گو بودن نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما مجلسی را می خواهیم که به دنبال سازش پذیری با آمریکا نباشد اظهار کرد: جایگاه مجلس شورای اسلامی جایگاه مهم و با ارزشی است و نمی توانیم از این جایگاه غافل شویم.


ارسال نظرات