رکورددار وزنه برداری معلولان جهان در بیله سوار تجلیل شد

مراسم استقبال از جهان پهلوان مجید فرزین دارنده مدال طلای جهانی و رکوردار وزنه بردای معلولان جهان از شهرستان بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۸۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در مراسمی که با حضور مسئولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد از دارنده مدال طلای رقابت های جهانی وزنه برداری معلولان استقبال و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بیله سوار، ضمن تبریک افتخار آفرینی جهان پهلوان مجید فرزین در مسابقات جام جهانی، با بیان اینکه قهرمانان و جوانان ایران ادامه دهندگان راه شهدا هستند خاطرنشان کرد: برخود می بالیم که ورزشکاران این سرزمین پرچم پرافتخار کشورمان را در جای جای جهان به اهتزاز درمی‌آورند.

وی تلاش های بیشتر در حوزه ورزش‌های قهرمانی و حمایت جدی‌تر از قهرمانان ورزشی را گامی بزرگ برای پرورش جوانانی سالم، آگاه و آینده ساز دانست و ابراز امیدواری کرد با تداوم پیروزی‌های ورزشکاران این شهرستان در مسابقات جهانی و کشوری، تمایل جوانان به حضور گسترده‌تر درفعالیت‌های ورزشی بیشتر شده است.

حلیم با بیان اینکه آرزوهای یک جامعه توسط مردان و زنان بزرگ آن تحقق پیدا می کند ، اظهار داشت: انسانهای قهرمان و پهلوان همواره با خود دستاوردهایی دارند که موجب زنده ماندن جامعه می شود.

گفتنی است، جهان پهلوان مجید فرزین در مسابقات جام جهانی وزنه برداری معلولان و جانبازان در کشور امارات در وزن80 کیلوگرم با مهار وزنه‌های225،231و236.5کیلوگرم توانست علاوه بر کسب عنوان جهانی رکورد جهانی را نیم کیلوگرم ارتقا دهد.

محبی رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار بیله سوار و همچنین تقدیر و تشکر از مربیان و قهرمانان مدال آور گفت: استعدادیابی، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و حمایت از هیات های ورزشی بیله سوار سرلوحه برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

در این مراسمهمچنین از زهرا عشق پور دارنده مدال طلای مسابقات ورزشهای رزمی بانوان کشور استقبال و تقدیر نمود.

این بانوی قهرمان در فروردین ماه برایحضور در مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد.

ارسال نظرات