مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۳۳۰۰ دانش‌آموز رای اولی در انتخابات ۷ اسفندماه شرکت می‌کنند

در تمامی عرصه‌ها و به ویژه انتخابات‌های برگزارشده در سطح استان فرهنگیان و دانش‌آموزان در ادوار گذشته نیز حضوری دشمن‌شکن و حداکثری داشته‌اند و امسال نیز براساس پیش‌بینی‌ها این امر تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۰۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صابر سپهری در جلسه بررسی تعداد دانش‌آموزان رای اولی در استان اردبیل اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری 3 هزار و 300 دانش‌آموز رای اولی ار استان اردبیل برای نخستین بار در انتخابات 7 اسفندماه مشارکت کرده و پای صندوق‌ها رای آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان واجد شرایط رای دادن آماده حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات هستند و انتظار می‌رود که ما شاهد حضور حداکثری این افراد در پای صندوق‌های رای در استان باشیم.

سپهری افزود: در تمامی عرصه‌ها و به ویژه انتخابات‌های برگزارشده در سطح استان فرهنگیان و دانش‌آموزان در ادوار گذشته نیز حضوری دشمن‌شکن و حداکثری داشته‌اند و امسال نیز براساس پیش‌بینی‌ها این امر تداوم می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات 7 اسفندماه گفت: انتخابات 7 اسفند جشن سیاسی ملت ایران بوده که اقتدار و عظمت ملت ایران و مردم‌سالاری نظام را برای تمامی جهانیان به نمایش می گذارند.

وی بیان کرد: در این صحنه و انتخابات روز جمعه پیروز واقعی این عرصه همچون همیشه مردم هستند که پای صندوق رای حاضر شده و بصیرت، هوشیاری، اتحاد، انسجام، وحدت، مشارکت، همدلی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشته و برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی و نظام می‌افزایند.

ارسال نظرات