خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

حضور بابصیرت در انتخابات، رمز مقابله با نفوذ دشمن است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست روشنگری و بصیرتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر، رمز مقابله با نفوذ دشمن را حضور حداکثری و بابصیرت مردم در پای صندوق های رای عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۴۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رجب احمدی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات، تجلی اقتدار ملی و عامل افزایش عزت نظام اسلامی است ابراز داشت: اگر ما می خواهیم جلوی گستاخی و نفوذ دشمن را بگیریم، لازمه اش حضور گسترده مردم همراه با بینش و بصیرت ملت انقلابی در پای صندوق های رای است.

وی افزود: بدون شک هرچه میزان رای ملت در انتخابات بیشتر باشد این مساله به معنای عمق وفاداری و علاقه مندی آن ها به کشور و نظام اسلامی است و به همین خاطر رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: حتی کسانی که معتقد به نظام هم نیستند برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات شرکت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع فرصتی برای ترزیق خون تازه به نظام است بنابراین انتخابات باید پرشور و پرنشاط باشد و افرادی که قصد خدمت و روحیه کار جهادی دارند به مجلس راه پیدا کنند چراکه بصیرت و بینش سیاسی مردم در انتخابات و عمل به فرامین رهبر انقلاب، نتایج خوبی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به شاخص های انتخاب اصلح در کلام رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: اعتقاد والتزام به جمهوری اسلامی و قانون اساسی، مقید به اسلام، حسن سابقه، دلسوز اقشار ضعیف، تقوا، پیرو حقیقی خط امام و داشتن بصیرت از جمله مهم ترین شاخص هایی است که معظم له برای یک کاندیدای اصلح بیان کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در ادامه به جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه جزء اصلی ترین عوامل حفظ و تداوم انقلاب است که دشمنان این نظام در طول این سال های متمادی بیش از همه این اصل اساسی و مهم را هدف قرار داده و تلاش می کنند با شبهه افکنی و القائات باطل و بی اساس، پایه های اعتقاد به ولایت فقیه را در اذهان عمومی مردم متزلزل و ضعیف کنند.

حجت الاسلام رجب احمدی در پایان خاطرنشان کرد: حرکت در خط امام و رهبری، موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی می شود چراکه این دو بزرگواربه روشنی مسیر اعتلا، سربلندی، افتخار آفرینی و عزت ایران اسلامی را ترسیم کرده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها