دعوت نماینده ولی‌فقیه در لرستان از مردم برای ‌حضور گسترده ‌در انتخابات‌

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد مردم لرستان را به حضور گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۴۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد میرعمادی در پیامی مردم لرستان را به حضور گسترده و باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

در این پیام آمده است، ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، خدمتگذران این نظام مقدس را با رای خود برگزیده و سرنوشت خویش را تعیین کردند.

بی‌شک حضور گسترده و باشکوه مردم پای صندوق‌های رای نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور، عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در ادامه این پیام آمده است: اینک در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم فهیم و ولایت‌مدار لرستان دعوت می‌نمایم با تاسی به آرمان‌های معظم انقلاب، همراه و همگام با ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و با انتخاب نامزدهای اصلح بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار بگذارند.


ارسال نظرات