رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز برای انتخاب نماینده های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پای صندوق های رای رفتند.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
مردم استان در مکان های اعلام شده برای رای گیری از ساعتی پیش حاضر شدند تا نماینده خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

این انتخابات که از ساعت هشت صبح امروز شروع شد تا 10 ساعت بعد ادامه دارد.

به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هفتم اسفند امسال دارای بیش از 500 هزار نفر واجد شرایط رای دادن و افزون بر 12 هزار نفر رای اولی است.سید موسی خادمی افزود: 771 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که از این تعداد 337 مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، 289 مورد مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و 145 مورد نیز مربوط به حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.

وی بیان کرد: از این تعداد 51 درصد شعبه اخذ رای سیار در مناطق روستایی و عشایر و 49 درصد شعبه اخذ رای ثابت در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

خادمی اظهار کرد : تمامی تدابیر برای برگزاری انتخابات پرشور اندیشیده شده است.

مردم  رای دادن را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مردم اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات را از مراجع رسمی و رسانه های ملی پیگیری کنند.

فتاح محمدی با اشاره به وجود برخی شایعات از در فضای مجازی افزود: فقط اخباری که به نقل از ستاد اتخابات منتشر می شود، مورد اعتماد است.

وی همچنین از مردم خواست رای دادن را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند.

محمدی بیان کرد: با توجه به این که مهلت قانونی اخذ رای ساعت هشت تا 18 است،مردم سعی کنند در همان ساعت های اول به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.

ارسال نظرات