استاندار گیلان:

خبرگان رهبری مهمترین رکن نظام برای روزهای خاص است

استاندار گیلان خبرگان رهبری را از مهمترین ارکان نظام برای روزهای خاص دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان ریل گذار دولت در کشور است و انشاا... مردم با آرای قوی خود پشتوانه ی استواری برای نمایندگان خود هستند.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۰۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران حاضر در شعبه شماره 1 اخذ رأی در میدان شهدای ذهاب رشت با قدردانی از تلاش بی وقفه ی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد:خوشبختانه فضای خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات، به عزت اسلام و انقلاب و استقلال مردم و مملکت منتهی می شود.

استاندار گیلان حضور پرشور مردم در انتخابات را باعث تقویت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و اقتدار بیش از پیش کشور دانست و تصریح کرد:روز هفتم اسفند متعلق به مردم است و این حضور و حق انتخاب نشان از اقتدار ملی است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی و فکری مردم خواند و گفت:حضور آحاد ملت در پای صندوق های اخذ رأی نشانگر انسجام ملی می باشد.

دکتر نجفی انتخابات را صحنه تجلی همدلی و همزبانی عنوان و تصریح کرد: هر رأی ایرانی موجب رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات فرد اصلح را برای انتخابات برمی‌گزینند و توسعه استان و کشور خود را رقم می‌زنند.

استاندار گیلان خبرگان رهبری را از مهمترین ارکان نظام برای روزهای خاص دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان ریل گذار دولت در کشور است و انشاا... مردم با آرای قوی خود پشتوانه ی استواری برای نمایندگان خود هستند.

نجفی افزود: این فرصتی است است که مردم از حق انتخاب خود به نحو احسن بهره مند شوند تا بهترین ها را برگزینند.

وی افزود: نمایندگان استان در خانه ملت نیز با همکاری با دولتمردان پیشرفت استان را در پیش بگیرند.

دکتر نجفی با بیان اینکه مردم با علاقمندی و شور خاصی در پای صندوق های رأی حاضر شده اند گفت: خواسته ی من از مردم این است که در نخستین ساعات به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

استاندار گیلان همچنین به آحاد ملت اطمینان داد که صیانت از آراء مردم به خوبی انجام شود.

ارسال نظرات