مدیر کل صدا و سیمای لرستان:

حضور با شکوه مردم لرستان در پای صندوق های رای گویای خلق حماسه ای بزرگ است

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: حضور با شکوه مردم لرستان در پای صندوق های رای گویای خلق حماسه ای بزرگ است.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بازوند در ستاد انتخابات استان لرستان و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی در سطح شعب شهرستان خرم آباد و همچنین گزارش های ارسالی توسط گزارشگران در سطح استان حضور با شکوه مردم لرستان در پای صندوق های رای گویای خلق حماسه ای بزرگ است.

وی با بیان اینکه به خاطر خلق حماسه باشکوه انتخابات امروز روز به یادماندنی ملت ایران و مردم لرستان است افزود: امروز شاهد حضور شورآفرن و توام با شعور ملت ایران در انتخابات بوده ایم.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق ها رای جای شادباش، تبریک و خداقوت به مردم ایران اسلامی وسایر دست اندرکاران انتخابات و رسانه های استان دارد.

بازوند اظهار کرد: با توجه به حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای به نظر می رسد که برای اینکه همه مردم بتوانند آراء خود را به صندوق بریزند نیاز است که انتخابات طی چند ساعت تمدید شود.

وی در خصوص عملکرد صدا و سیمای مرکز لرستان برای پوشش رسانه ای اخبار انتخابات استان تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز لرستان از مدت ها پیش فرآیند پوشش رسانه ای برگزاری انتخابات را آغاز کرده است؛ اما امروز به عنوان روز حماسه حماسه واحدهای سیار صدا و سیمای استان در مکان های مشخص در سطح شهر خرم آباد مستقر شدند و واحدهای پرتابل هم در نقاط مختلف استان حضور یافتند.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: امروز تمام گزارشگران تصویری و رادیوی صدا و سیمای مرکز لرستان تلاش کردند که برای تولید گزارش از حضور حماسی مردم در تمام شعب اخذ رای حضور یابند.

بازوند ادامه داد: امروز شاهد پخش گزارش های متعدی از حضور حماسی مرم لرستان در در شبکه های ملی بودیم.


ارسال نظرات