خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

نمایندگان باید امانت مردم را حفظ كنند

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه قدرت و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: نمایندگان باید امانت مردم را حفظ كرده و این نظام را در مسیر پیشرفت و ترقی حرکت و هدایت کنند.
کد خبر: ۸۶۴۳۵۸۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: طبق فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب دو عید بزرگ در این فصل داشتیم یکی راهپيمايي 22 بهمن و دیگری انتخابات که مردم با حضور خود در این دو روز، بازهم وفاداری و علاقه مندی خود را به آرمان های والای امام راحل، شهدا و ولایت نشان دادند.

وی خاطرنشان كرد: ایران اسلامی با خلق حماسه ای بزرگ به فرمان رهبري لبیک گفته و به جهانیان ثابت کردند که در مسیر ایستادگی ثابت قدم و استوار هستند.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: هر رای ملت ایران در واقع تیری به قلب دشمنان اسلام است و دشمنان احساس ناامیدی می کنند که از اوايل پیروزی انقلاب نتوانستند ضربه ای به نظام وارد كنند.

وي با بیان اینکه ملت ایران به تبعیت از ولایت و علیرغم تبلیغات منفی استکبار، حماسه ای بزرگ را خلق کردند، تصريح كرد: مردم با حضور در پاي صندوق هاي راي، به استکبار جهاني نشان دادند كه ملت ایران همچون ديگر ملت ها نبوده و با جاري بودن حب ولایت در آن ها، هیچگاه از آرمان های والای انقلابی خود دست بر نخواهند کشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها