فرماندار گرمی:

85 درصد مردم گرمی در 7 اسفند حاضر شدند

در این شهرستان در مجموع 48هزار و 472 رای از صندوق‌های اخذ رای جمع‌آوری شد که در نهایت میرحمایت میرزاده با کسب 21 هزار و 399 رای به عنوان منتخب مردم شهرستان گرمی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شهرستان گرمی مشارکت و حضوری 85 درصدی داشته‌اند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان گرمی 6 نامزد برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند که شاهد رقابت سالم در بین نامزدها در شهرستان بودیم و تخلفی در این حوزه مشاهده نشد.

فرماندار گرمی تصریح کرد: در این شهرستان در مجموع 48هزار و 472 رای از صندوق‌های اخذ رای جمع‌آوری شد که در نهایت میرحمایت میرزاده با کسب 21 هزار و 399 رای به عنوان منتخب مردم شهرستان گرمی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

رحیمی‌زاد با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در مناطق مختلف شهری و روستایی حوزه انتخابیه گرمی 132 شعبه اخذ رای راه‌اندازی شده بود که انتخابات در شهرستان گرمی به شکل پرشور و گسترده برگزار شد و شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات بودیم.

ارسال نظرات