جهانگیر الماسی در گفتگو با «بسیج»:

سلحشور با کمترین امکانات، اسباب ارتباط جهانی را فراهم کرد

الماسی گفت: خوشحالم که مرحوم سلحشور با کمترین امکانات در حوزه ارتباطات با تکیه بر قرآن کریم این ارتباط را در بسیاری از آثار خود ایجاد کرد شیوه روایی مرحوم سلحشور از همه شیواتر بود.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۶۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

جهانگیر الماسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن تسلیت درگذشت فرج الله سلحشور به جامعه هنرمندان و خانواده محترم ایشان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مرحوم فرج الله سلحشور تنها شخصیتی بود که که بر روی مفاهیم قرآنی کارهای موثر کرد و هرگز از بستر تبیین این مفاهیم جدا نشد جای او واقعاً خالی است.

وی افزود: امیدوارم کسانی که با مرحوم سلحشور کار کردند و از او درس آموختند نیروهای شایسته ای باشند که در سال های نه چندان دور ادامه دهنده راه او باشند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ابراز داشت: مرحوم فرج الله سلحشور با دست یازیدن به بنیادهای فکری فرهنگی قرآن کریم و مفاهیم دینی ذیل معنای قصه و داستان، جلوه تازه ای از نمایش را به رخ کشید و اسباب ارتباط جهانی را فراهم کرد.

الماسی گفت: طبق آمارهای صدا و سیما سریال "یوسف پیامبر" مخاطب دو میلیارد نفری داشت این اثر از لحاظ ارتباطی کار سترگ، دشوار و مهمی است و خوشحالم که مرحوم سلحشور با کمترین امکانات در حوزه ارتباطات با تکیه بر قرآن کریم این ارتباط را در بسیاری از آثار خود ایجاد کرد شیوه روایی مرحوم سلحشور از همه شیواتر بود و مدیریت فرهنگی بسیار تأثیرگذاری در تبیین مفاهیم دینی و قرآنی داشت.

الماسی در خاتمه ضمن آرزوی رحمت و آمرزش الهی برای فرج الله سلحشور گفت: یاد و خاطره او در تاریخ نمایش تئاتر و سینما همیشه خواهد ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار