رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه:

حضرت فاطمه(س) حافظ انوار مقدس ولایت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه گفت: حضرت فاطمه(س) حافظ انوار مقدس ولایت است.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۴۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: وجود مبارک حضرت صدیقه کبری(ص)، واسطه فیض است و امیرالمؤمنین(ع) در شأن نزول آیات سوره نور می‌فرماید: «خداوندنور آسمان‌ها و زمین است، پیامبر(ص) مصباح است و حضرت فاطمه(س) مشکوة‌الانبیااست»، یعنی وی حافظ انوار مقدس ولایت است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) شهید راه امامت و ولایت است که به همه پیروانش این پیام را می دهد که در راه حمایت و دفاع از ولایت تا سرحد تقدیم جان باید پش رفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه تصریح کرد: سیره زندگى حضرت فاطمه زهرا (س) از نظر امکانات ظاهرى در پائین ترین درجه و از لحاظ شیرینى در والاترین مرتبه قرار داشت.

حجت‌الاسلام یوسفی اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) به ‌لحاظ روحی و معنوی در اوج کمال انسانیت قرار دارد، که پیروی از سیره زندگی ایشان راهنما و چاره‌ گشای حل معضلات امروز جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه در خصوص اهمیت ایام فاطمیه (س) و جایگاه حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: دختر پیامبر(ص) با تمام  وجود خود از امامت و ولایت دفاع  و در این‌ راه جان خود و طفل شش ماهه‌اش را فدا کرد تا امامت زنده بماند و ولایت پا برجا باشد.  
ارسال نظرات