عبدالملکی در گفتگو با «بسیج»:

نمایندگان اصلاح‌طلب برنامه‌ای برای تولید و اشتغال ندارند

یک اقتصاددان گفت: نمایندگان اصلاح طلب در تبلیغات دهمین دوره مجلس اقتصاد را مسئله اول کشور مطرح و بیکاری را مهمترین مسئله می دانند اما متاسفانه هیچ برنامه ای برای تولید و اشتغال ارائه نکردند.
کد خبر: ۸۶۴۴۴۱۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

حجت الله عبدالملکی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به اظهارات نوبخت مبنی بر اینکه در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده تا سال99 بیکاری به 7 درصد کاهش یابد اظهار داشت: نمایندگان اصلاح طلب در تبلیغات دهمین دوره مجلس اقتصاد را مسئله اول کشور مطرح و بیکاری را مهمترین مسئله می دانند اما متاسفانه هیچ برنامه ای برای تولید و اشتغال ارائه نکردند.

وی با بیان اینکه هیچ کارشناس اقتصادی در تیم اصلاح طلبان وجود ندارد افزود: اگر نمایندگان اصلاح طلب اقتصاد را به دولت واگذار کنند خطر بزرگی خواهد بود.

این اقتصاددان با بیان اینکه اگر مجلس اقتصاد را به دولت واگذار کنند خاطرنشان کرد: این به معنی این که مجری و قانونگذار یکی شوند که خطر جدی و بزرگی است.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: طبیعتا نماینده ها یی که فاقد تخصص اقتصادی بوده از تیم های مشاوره ای استفاده کنند و به موضوعات اقتصادی مثل بیکاری به طور جدی تر بپردازند.

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه  برنامه ششم توسعه هیچ هدف گذاری نداشته و قابل قبول نیست  تصریح کرد: مجلس نهم احتمالا کلیت  برنامه شششم  توسعه را رد  و درخواست لایحه جدیدی از دولت خواهد کرد اما اینکه مجلس دهم چه برخوردی با این قضیه خواهد کرد را نمی دانم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار