فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

پیکره انقلاب بواسطه شهدا تنومند و قدرتمند شده است

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بیان اینکه بدنه و پیکره انقلاب اسلامی بواسطه شهدا تنومند و قدرتمند شده است،افزود:برای بالندگی و حفظ و صدور انقلاب خون بیش از 200هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب بر زمین ریخته شده است.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۸۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

سرهنگ کیا عاشوری فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در گفتگو با بسیج از گیلان، با بیان اینکه همواره باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد:پایه و اساس انقلاب اسلامی با شهدا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بدنه و پیکره انقلاب اسلامی بواسطه شهدا تنومند و قدرتمند شده است،افزود:برای بالندگی و حفظ و صدور انقلاب خون بیش از 200هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب بر زمین ریخته شده است.

عاشوری به اقتدار و عزت ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان اشاره و خاطرنشان کرد:عزت و عظمت کشور ثمره خون شهدا است. اگر شهدا، فداکاری رزمندگان، آزداگان و... نبود قطعاً صلابت و ابهت کشور ما برای جهانیان نمود نداشت.

وی به برگزاری جلسات مختلف در راستای برگزاری مطلوب یادواره سرداران، فرماندهان و 540شهید صومعه سرا اشاره کرد و گفت: سخنران یادواره سرداران، فرماندهان و 540شهید والامقام صومعه‌سرا  سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.

عاشوری متذکر شد:این یادواره روز پنج‌شنبه 13اسفندماه جاری در مصلی مسجد جعفری این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه نیاز است فضای شهرستان آماده برگزاری یادواره و به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سوق داده شود، اظهار کرد: در حال حاضر امکانات محتوایی نظیر بنر، پوستر و.... آماده سازی شده است.

ارسال نظرات