کد خبر: ۸۶۴۴۸۵۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت عرصه تئا‌تر و سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: این مسئله که عده ای پول می دهند و نقش می گیرند در سینمای ایران دیده می شود.

وی افزود: کسانی هستند که حاضرند میلیاردها تومان هزینه کنند تا بتوانند نقشی را به دست آورند و اینها چیز هایی است که متاسفانه در سینمای ما وجود دارد.

معصومی اظهار داشت: تقریبا می شود گفت که جامعه هنرمندان هم نمی توانند هیچ کاری در برابر این نوع رفتارها و فساد های مالی انجام دهند به دلیل اینکه نود درصد کسانی که در سینما کار می کنند منبع درآمد دیگری ندارند.

بازیگر پیشکسوت عرصه تئا‌تر و سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان فیلم بازی می کنند تا زندگی خود را بگذرانند باید مرتب فیلم بازی کنند و اگر هنرمندی هم بخواهد در مورد این نوع حقایق در سینما حرف بزند شغلش را از دست می دهد.

معصومی در ادامه افزود: من خودم بارها به جوان هایی که دوست دارند به حرفه بازیگری وارد شوند گفته ام که هوشیار باشند و بدانند که افرادی در سینما هستند که به دنبال سوء استفاده های مالی و شاید موارد دیگر هستند و خیلی زود این هنرجویان را رها می کنند بنابراین هر کس می خواهد وارد این عرصه شود باید بداند که تنها با حرفه ای شدن و کسب تجربه می تواند موفق باشد و نباید به دنبال این راه های میانبر و غیر اصولی بگردد.

گفتگو از: مریم علیم آبادی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
یارو به دوست من گفته بودن بیا با عوامل .... تا بهت نقش بدیم فساد مالی که خوبه! خدا روح سلحشورو شاد کنه