معاون فرماندار نیر:

اختصاص 700 میلیون ریال برای رفع نقاط حادثه خیز نیر

سید شاپور منیری از اختصاص 700 میلیون ریال برای اصلاح نقاط حادثه خیز این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۸۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، سید شاپور منیری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک به اختصاص 700 میلیون ریال برای رفع نقاط حادثه خیز نیر اشاره کرد و افزود: سه کیلومتر از برخی از نقاط حادثه خیز این شهرستان نیر نیاز به رفع مشکل دارد.

وی گفت: برای اصلاح این راهها سه میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

معاون فرماندار نیر مشکلات مربوط به ترافیک را یکی از مسائل جدی و مهم این شهر دانست و افزود: سه عامل انسان، راه و وسیله نقلیه در رانندگی و بروز تصادفات به عنوان عوامل سه گانه ترافیک شناخته شده اند.

وی اظهار کرد: برای بهسازی رفتار و فرهنگ ترافیکی و بهبود ایمنی و روان سازی حمل و نقل عنصر زا طریق آموزش و فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف در این شهر تلاش می شود.

منیری در ادامه از شن ریزی 17 راه روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: برخی از نقاط حادثه خیز شهر نیر نیاز به سرعت گیر ملایم است.

وی گفت: این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه های سیاحتی و گردشگری و تاریخی و آبگرم های معدنی در تعطیلات نوروز می تواند پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

معاون فرماندار نیر با اشاره به اینکه شهرستان نیر در مسیر ترانزیتی به عنوان دروازه استان اردبیل تلقی می شود اظهار کرد: این موقعیت موجب سنگین شدن وظایف ما و تلاش بیشتر برای جلب رضایت مسافران شده است.

ارسال نظرات