خبرهای داغ:
به همت تعدادی از خیران بسیجی سپاه ولایت تبریز؛

500سری کامل پوشاک به نیازمندان اهدا می شود

کد خبر: ۸۶۴۵۲۸۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

خبرگزاری بسیج: در آستانه سال جدید(سال95)، تعدادی از خیران تبریزی 500 سری کامل پوشاک برای 500 خانواده نیازمند تهیه و اهدا کردند.

اقدس انتصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این کمک های جنسی به همت خیران در آستانه سال نو برای خانواده های نیازمندی همچون خانواده زندانیان بی گناه اهدا می شود تا بخش کوچکی از نیاز آن ها را در آستانه سال جدید رفع کنیم.

وی با بیان اینکه این حرکت خداپسندانه تداوم راه امیرالمومنین(ع) بوده و رضایت خدا را به دنبال دارد، افزود: دنیا محل گذر بوده و همه اسباب، دست ما انسان ها امانت است، خوشا به حال افرادی که در این گذر بتوانند با کار خیر لذت دنیا و آخرت را کسب کنند.


انتصاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در کنار این پوشاک سبد کالا شامل مرغ، برنج، روغن، رب و چند اقلام دیگر نیز به این خانواده ها اهدا می شود، از اهدای آجیل شب عید هم برای این خانواده ها خبر داد.

وی به حضور چندین پزشک در کنار خیران هم اشاره و بیان کرد: این خیران در همه فصول سال و در مناسبت های مختلف همچون شب قدر هم فعالیت دارند که چندین پزشک هم ماهانه کمک های نقدی و جنسی خود را براي اهدا به این خیران تحویل می دهند.

این خیر بسیجی به اهدای پوشاک، آجیل شب عید، شکلات و سبدغذایی در شهرستان های دیگر اشاره اي داشت و اظهار كرد: این کمک ها در چند روز گذشته در اطراف هریس، اهر، سرای، نمرور، جیقان و ... توزیع شده است.

انتصاری همچنین تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان را از دیگر فعالیت های این خیران بسیجی در طول سال عنوان کرد و افزود: اهدا جهیزیه به نوعروسان نيازمند، گامي در جهت احياي سنت ازدواج پيامبر(ص) است تا خانواده هاي نيازمند دغدغه مالي نداشته باشند.


وی با قدرداني از جمعي از خيران اين مجموعه( خانم ها تقی زاده،حسین زاده، قویدل، قاسمی، انتصاری، رهبر و ...) كه در قالب مركز خيريه يا هئيت علي بن موسي رضا(ع) فعاليت مي كنند، کمک به انشعاب برق و گاز، تهیه یخچال، گاز و همچنین لباس گرم را از دیگر فعالیت این خیران نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها