مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

افزایش 5 درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری؛ به رشد 5 درصدی بیمه شدگان در نه ماهه امسال نسبت به محدوده مشابه سال 1393 اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۲۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامرضا محمدی اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در زمینه های لیست و حق بیمه کارفرمایان،برگه پرداخت بیمه شدگان خاص (کارگران ساختمانی،قالی بافان،مشاغل آزاد و اختیاری و..)،ابلاغ الکترونیک اوراق مطالباتی کارفرمایان این اداره کل پیشتاز بوده و مقام‌های اول تا سوم را در دوره های مختلف ارزیابی از سوی ستاد مرکزی را کسب نموده است.

وی به اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد دوره ای که از سوی امور استانها انجام می شود اشاره کرد و گفت:همکاران ستاد و شعب به گونه ای عمل نمایند تا زحمات و تلاشهای آنان در سطح استان در موعد مقرر جمع بندی شده و آمارها و گزارشات به سازمان مرکزی ارسال نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه جویی در کلیه هزینه ها اشاره کرد و از مسئولین واحدهای اجرائی خواست در جهت تحقق اهداف برنامه های مصوب ابلاغی در ماههای پایانی سال اهتمام ورزند.

ارسال نظرات