همایش بزرگ از" آمریکا تا شیراز" در شهرکرد برگزار شد

همایش بزرگ از" آمریکا تا شیراز" با حضور بانوی مسلمان شده آمریکایی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایشی باعنوان "از آمریکا تا شیراز" با حضور تینا ماری هاسکی بانوی مسلمان آمریکایی با موضوع عفاف و حجاب و 300 نفر از دانشجویان بسیجی در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

تینا ماری هاسکی در این همایش گفت: پس از سفر به ایران با پذیرش دین اسلام در شیراز ساکن شدم و نماز خواندن بر تربت امام حسین (علیه السلام) را از افتخارات خود می داند.

وی افزود: من دین اسلام را یک دین کامل، بزرگ، مبین و مهم می بینم و وقتی قرآن می خوانم احساس می کنم خدا با من صحبت میکند و وقتی نماز می خوانم احساس می کنم با خدا مشغول صحبت هستم.

این بانوی مسلمان آمریکایی اظهار کرد: دین اسلام یک دین انسان ساز است و دینی است که روش خوب زندگی کردن را به ما می آموزد.

ماری هاسکی تصریح کرد: از میان ائمه ارادت خاصی به امام هشتم شیعیان امام رضا (علیه السلام) دارم چون با هر زبانی حاجت خواستم برآورده ساخت.

این بانوی آمریکایی در پایان برای تمامی مسلمانان اینچنین دعا کرد: بسم الله الرحمن الرحیم یا امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) همه جوانان ما را به راه راست هدایت کن که دینشان را حفظ کنند و ان شاءالله زودتر ظهور پیداکنی که ما الان به شما نیاز داریم.

قابل ذکر است این همایش با هدف اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه، دانشگاه وجهان و زوایای دین اسلام و ترویج پوشش اسلامی به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و بسیج دانشجویی و استقبال پرشور دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس و بسته فرهنگی توسط حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل رییسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان از این بانوی مسلمان آمریکایی قدردانی شد.

ارسال نظرات