مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

تجلیل از موذنین اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان

از چهار موذن اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان درآیین تقدیر از منادیان گلبانگ محمدی ص تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۰۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خیرنگار خبزگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:از چهار موذن اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان درآیین تقدیر از منادیان گلبانگ محمدی ص تجلیل شد

رسول احدی افزود: در این مراسم توسط ستاد اقامه نماز استان زنجان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات استان برگزارشد حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری بر احیاء اذان حلقومی در جامعه تاکید کرد و گفت: مؤذن، با الهام گرفتن از جملات نورانی در جامعه نقش خود را ایفا می‌کند.

وی بر ترویج امر مهم اذان در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: مؤذن حقیقی کسی است که در راه اسلام گام بردارد و نقش خود را در حوزه بصیرت افزایی و تبیین مبانی انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه به خوبی انجام دهد.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از باب تعظیم و تکریم شعائر الهی هم که باشد ما موظف به ترویج و احیا و گسترش فرهنگ اذان و اذان‌گویی هستیم.

صفی یاری ضمن بیان اینکه مؤذن تکلیف بصیرت افزایی و ایستادگی و دفاع از مبانی ولایی و ولایت‌فقیه را بر عهده دارد، افزود: باید مدیریت اجتماعی و محیطی بر گسترش اذان در جامعه توجه شود چراکه امروز جامعه از سبک زندگی اسلامی دور و به سمت تهاجم سوق داده‌شده است.

وی تصریح کرد: فضاسازی و جریان سازی مؤذن، با الهام گرفتن از جملات نورانی در جامعه نقش خود را ایفا می‌کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از اکبر محمدی،مهدی عباسی،اکبرموسوی،علیرضاخانیوند چهارموذن اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان تجلیل شد.

ارسال نظرات