گزارشی از حضور فرماندار پارس آباد در اصلاندوز:

از برگزاری جلسه شورای اداری تا دیدار از خانواده شهید یعقوب طهماسبی

اکبر صمدی و جمعی از مسئولان شهرستان امروز در شهر مرزی اصلاندوز مغان حضور یافتند.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۵۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "اکبر صمدی" در نخستین سفر خود به بخش اصلاندوز در بدو ورود به این بخش با حضور در گلزار شهدای شهر اصلاندوز با آرمانهای مقدس شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرده و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این برنامه بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان و بخش نیز حضور داشتند.

دیدار از خانواده شهید "یعقوب طهماسبی" از دیگر برنامه های مهم صمدی در شهر اصلاندوز بود که در این دیدار فرماندار پارس آباد و جمعی از مسئولان از نزدیک در مسایل و مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

در این دیدار مادر شهید طهماسبی ضمن خوش آمدگویی به بیان خاطرات و نحوه اطلاع از خبر شهادت فرزند شهیدش پرداخت.

بازدید از پروژه درمان بستر 12 تختخوابی شهر اصلاندوز از جمله برنامه های فرماندار پارس آباد بود که بهمراه بخشدار اصلاندوز،فرماندهی سپاه ناحیه عشایری و مسئول شبکه بهداشت شهرستان پارس آباد انجام شد.

پروژه ساخت درمان بستر اصلاندوز با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی هم اکنون ادامه دارد و پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

همچنین جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز امروز ظهر با حضور فرماندار پارس آباد،امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان و بخش برگزار شد.

در این جلسه سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز ضمن خیرمقدم گویی به حاضران جلسه گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده و یا در حال انجام در بخش از جمله پروژه آبرسانی به 24 روستا و قشلاق و پروژه مهم گازرسانی به چندین روستا پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز دربیاناتی با اشاره به مسایل و مشکلاتی از قبیل کمبود امکانات و پزشک در مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز،مصلی نیمه کاره،آب شرب عشایر،چاله چوله های شهر،سگهای ولگرد،تعطیلی چندین اداره از جمله کمیته امداد امام(ره)،صنایع دستی،نبود صنایع تبدیلی در منطقه و واگذاری اراضی پایاب سد خدآفرین، از فرماندار پارس آباد خواست در راستای رفع این مشکلات گامهای موثری بردارد.

اکبر صمدی فرماندار پارس آباد نیز در سخنانی با بیان اینکه برنامه بازدید دوره ای در شهرستان و بخش در اولویت خواهد بود افزود:هدف از حضور در روستاها و مناطق مختلف آشنایی با مسایل و مشکلات موجود است.

وی با بیان اینکه از اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان باید حداکثر استفاده شود گفت:جلب مشارکت عمومی مردم و جذب سرمایه گذار در شهرستان پارس آباد باعث توسعه اقتصادی و رشد و آبادانی در منطقه خواهد بود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه عقب ماندگی های شهرستان باید بنحو مطلوب جبران شود افزود:برخی از بخشها نیازمند رسیدگی است که امیدواریم در این بخش قدمهای موثری برداریم تا منشا خیر و برکت باشد.

صمدی با اشاره به مسایل و مشکلات موجود در بخش اصلاندوز گفت:سرعت پایین اینترنت،مشکلات مخابرات و عدم آنتن دهی تلفن همراه،مدرسه شبانه روزی قشلاق بایاندور اصلاندوز،بلاتکلیفی مصلی اصلاندوز،نبود شعبه بانک رفاه در اصلاندوز،گازرسانی به روستاها،اتلاف سگهای ولگرد و اراضی پایاب سد خدآفرین از جمله مسایلی است که حل این مشکلات نیازمند پیگیری است که امیدواریم با کمک ادارات بتوانیم در راستای رفع این مسایل تلاش کنیم.

در پایان هریک از مسئولان ادارات به عملکرد و فعالیتهای خود در بخشهای مختلف پرداختند.

ارسال نظرات