گزارش تصویری:

برگزاری آزمون طرح آیه های تمدن همزمان با سراسر کشور

طرح آیه های تمدن با هدف تربیت مدیران آینده کشور با همکاری آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی، موسسه خدمات علمی رزمندگان اسلام همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۲۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طرح آیه های تمدن با هدف تربیت مدیران آینده کشور با همکاری آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی، موسسه خدمات علمی رزمندگان اسلام همزمان با سراسر کشور اجرایی  شد. در این طرح دانش آموزان در مقطع ششم ابتدایی با شرکت در آزمون مبنا و ارزیابی علمی پس از کسب تراز مورد نظر(7000 به بالا) عضو طرح آیه های تمدن شده و به مدت 6 سال از خدمات این طرح که شامل برگزاری دوره ای و منظم آزمون پیشرفت تحصیلی، بسته های آموزشی و مشاوره ی تحصیلی، کلاس های تقویتی، به صورت رایگان بهره مند می شوند.
امسال با افزایش نزدیک به 100 درصدی ثبت نام نسبت به سال قبل تعداد 3150 دانش آموز در سطح استان در 30 حوزه امتحانی همزمان با سراسر کشور در این رقابت علمی شرکت کرده اند تا بر اساس امتیاز کسب شده از سال آینده برای ورود به طرح انتخاب شوند.



































عکاس: میلاد گنجه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سينا از پارس آّباد
۱۹:۰۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام واقعا متشكريم كه تمامي مسابقات رو توسايت درج ميكنين اما از شما يك خواهش داشتيم كه در اين مسابقات علمي و ورزشي از شهرهاي ديگر استان نيز در سايت درج كنين
ممنون ميشيم
آخرین اخبار