رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

آموزش رشته های مختلف هنری در اولویت کاری بسیج هنرمندان

سازمان بسیج هنرمندان استان یکی از فعالان عرصه فرهنگ وهنر استان بوده که با حداقل امکانات کار های بزرگی را دراین عرصه انجام داده است.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۱۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جمع هنرمندان پارس آبادی گفت : شهرستان پارس آباد یکی ازقطب های مهم هنری استان بوده است که با حمایت از این هنرمندان می توان از ظرفیتهای آنان برای تعالی هنر استان استفاده کرد.

وی افزود : سازمان بسیج هنرمندان استان یکی از فعالان عرصه فرهنگ وهنر استان بوده که با حداقل امکانات کار های بزرگی را دراین عرصه انجام داده است.

دشتی در ادامه بیان داشت , هرچند ما در عرصه فرهنگ وهنر قدمهای موثری را بر داشته ایم ولی از عملکرد خود راضی نیستیم زیرا با تفکر واندیشه بسیجی می شود کارهای بزرگی را انحام داد همانطوریکه در هشت سال دفاع مقدس این بسیجیان با حداقل امکانات کارهای بزرگی را انجام دادند که جهانیان به این کار بزرگ وبی نظیر بسیجیان غبطه می خورند و همه آرزو دارند که ای کاش همچون نیروی در ساختار حکومت خود داشتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود هنر بزرگ بی نظیر معمار کبیر انقلاب اسلامی این بود که برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند ,هر روز که از روز های اولیه تشکیل بسیج فاصله می گیریم عظمت وبزرگی این تشکل مردمی نمایان ترمی شود و این نشان از سابقه درخشان وحضور مقتدرانه بسیج در همه عرصه ها وگره گشایی بسیاری از مشکلات عمده کشور توسط بسیجیان سلحشور است.

دشتی بیان کرد: ملت ایران به پشتوانه بسیج مردمی خیلی از موانع پیشرفت و ترقی را پشت سر گذاشته است که هریک از این موانع و دست اندازیها می توانستند موتور محرکه انقلاب اسلامی از کار بیاندازند ولی بسیجیان با حضور هوشمندانه خود در عرصه های مبارزه نه تنها موانع و دست اندازیها دشمنان و استکبار جهانی را بی اثر ساختند بلکه راه را برای فتح قله های رفیع پیشرفت هموار کردند.

این مقام مسئول با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان که با اهداف تغییر باورهای مردم صورت می گیرد افزود: یکی از وظایف عمده بسیج برای مقابله با این هجمه سنگین دشمنان ایجاد بصیرت و آگاهی درمیان آحاد مردم است، زیرا آثار منفی این هجمه به جهت پیچید گی ها خاص خود قابل لمس نیست و ممکن است آثارسوء آن در سالهای دور نمایان شود و اگر مردم امروزه به آثار و تبعات سوء این هجمه آگاهی نداشته باشند، جبران آن در سالهای آیند کار آسانی نخواهد بود.

وی افزود: هنرمندان متعهد و بسیجی همیشه در خدمت انقلاب اسلامی بوده و هستند و با روشنگریها خود، دشمنان را در انجام توطئه های شوم خود مایوس خواهند کرد و هنرمندانه و هوشمندانه از آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی محافظت خواهند کرد.

دشتی در پایان سخنان خود گفت : حدود یک دهه از تشکیل سازمان بسیج هنرمندان می گذرد که ما درپایان هرسال باز خورد عملکرد خودمان را مورد تحلیل وبررسی قرار می دهیم ومتناسب با نیاز جامعه برنامه هایمان را تدوین می کنم که در سال آینده در کنار برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ,برگزاری کارگاههای آموزشی توسعه می یابد.


ارسال نظرات