مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

اعزام 90 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاههای خلخال به جنوب کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: خواهران دانشجو ضمن بازدید از مناطق جنگی، و بعد از اتمام این سفر ارزشمند، به عنوان مبلغین فرهنگ جبهه در محیط دانشگاه ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۳۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عزیزاله عابدی در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی و پیام نور خلخال به مناطق عملیاتی اظهار داشت: به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس، برنامه اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور توسط دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای خلخال تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در مدت اقامت کاروان دانشجویی در مناطق عملیاتی، برنامه های مذهبی، فرهنگی در قالب های ارزشی و اسلامی برای دانشجویان اجرا می شود و زائرین با بازدید از مناطق جنگی، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و دفاع مقدس، رشادت های رزمندگان اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال افزود: هدف از برگزاری آئین بدرقه دانشجویان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور، همواره آغاز یک سفر معنوی بوده که در این سفر، کاروان میهمان شهدا هستند و لازم است با عمق بخشی به معنویات، یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

عابدی بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور متشکل از خواهران دانشجو از این نظر مورد توجه است که این بانوان با حجاب کامل و رعایت پوشش اسلامی به مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند و در طول مسیر این سفر معنوی، خواهران دانشجو ضمن اینکه مسئله عفاف و حجاب را تبلیغ می کنند و بدون شک شهدا نیز از این عفت و پاکدامنی خواهرانشان خوشحال هستند.

وی گفت: بازدید از مناطق جنگی و زنده شدن یاد و خاطره شهدای طلائیه، مهران، شلمچه، اروند رود و سایر مناطق، تاثیر بسزایی در روحیه، اخلاق و رفتار کاروان راهیان نور خواهد داشت و این بهترین فرصت برای اعزام به یک سفر معنوی محسوب می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال اظهار کرد: خواهران دانشجو ضمن بازدید از مناطق جنگی، و بعد از اتمام این سفر ارزشمند، به عنوان مبلغین فرهنگ جبهه در محیط دانشگاه ایفای نقش کنند و با آسیب شناسی و مسائل آزار دهنده، و انتقال بحث حجاب و ارزشهای عفاف در جامعه، همواره خون شهدا را زنده نگه داشته و با این روش، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل چهارم انقلاب اسلامی نشر و گسترش بدهند.

ارسال نظرات