خبرهای داغ:
جانشین مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورا:

خدمات کارکنان سپاه عاشورا تلاشی برای رفاه حال آن هاست

کد خبر: ۸۶۴۶۲۴۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

خبرگزاری بسیج: جانشین و مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورا ارائه خدمات این مجموعه را تلاشی برای رفاه و آسایش کارکنان سپاه عاشورا عنوان کرد.

عادل فیض الهي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه همه خدمات این مجموعه با تخفیف ویژه به کارکنان ارائه می شود، تسهيلاتي همچون خدمات سیاحتی، زیارتی، اعطای وام برای تهیه اقلام ضروری کارکنان و فرزندان آن ها(جهیزیه)، رسیدگی به وضع معیشتی و درمان کارکنان را جزو برنامه های محوري اين مركز برشمرد.

وی طرح کرامت را از دیگر طرح های خدمات کارکنان برای ارائه خدمات رستورانی در تبریز و بسیاری از شهرهای آذربایجان شرقی برای مراسم و میهمانی های کارکنان نام برد و افزود: این طرح در رستوران های طلائیه و کوثر تبريز و 14 رستوران طرف قرارداد در شهرستان ها اجرا می شود.


فیض الهي اعزام کارکنان به مشهد، عتبات عالیات و حج عمره را در قالب خدمات زیارتی و شمال کشور یا دیگر شهرها را در قالب خدمات سیاحتی از مهم ترین برنامه خدمات کارکنان اعلام کرد.

وی ارائه خدمات هتل طلائیه در تبریز را با تخفیف ویژه برای کارکنان دیگر استان ها و خدمات تالار آن را برای مراسم ازدواج و میهمانی کارکنان تبریز از دیگر خدمات ارائه شده این مجموعه برای رفاه کارکنان دانست.

جانشین مسئول خدمات کارکنان سپاه عاشورا همچنین پیگیری اعزام کارکنان به عتبات عالیات با وام، سرکشی از رستوران های طرف قرارداد در خصوص رعایت بهداشت، برگزاری دوره های عقیدتی برای خانواده کارکنان، اعزام کارکنان تازه ازدواج کرده به مشهد مقدس به عنوان تشویقی، ارائه خدمات رفاهی و تفریحی استخر، عرضه کالاهای ضروری و اساسی در قالب فروشگاه به صورت اقساطی و همچنین عرضه پوشاک اسلامی ایرانی برای بانوان را در قالب فروشگاه و نمایشگاهی با عرضه مانتو، روسری و ... از دیگر خدمات ارائه شده مجموعه خدمات کارکنان سپاه عاشورا نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها