امام جمعه بیله سوار:

حماسه ای از جنس حضور

با توجه به اینکه انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌‌آباد و بیله‌سوار به دور دوم کشیده شده است مردم باید در سال آینده با حضور قاطع و پرشور در مرحله دوم انتخابات به بهترین و شایسته‌ترین گزینه رأی داده تا نماینده این خطه نیز مشخص شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: ملت با رای به منتخبان و برگزیدگان خود در حقیقت حماسه‌ای دیگری آفریدند و در پاسخی سریع و عالمانه به این اعتماد مردم باید منتخبان مجلس تلاش‌شان بر این باشد تا پیگیر مطالبات و مشکلات و گرفتاری‌های مردم در حوزه‌های مختلف باشند.

وی با بیان اینکه مجلس دهم باید مجلسی کارآمد در پیگیری مطالبات مردم باشد تا به دور از خط‌کشی‌های سیاسی و حرکت‌های حزبی و جناحی بتوان درخواست‌های مردم را به سرانجام رساند، افزود: نمایندگان مجلس باید نهایت سعی‌شان را انجام دادند تا به وعده‌های خود در نهایت ساده‌زیستی و حضور دائمی در مجلس پاسخ داده و نمایندگان استان اردبیل نیز بتوانند پیگیر مطالبات واقعی مردم درد کشیده باشند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه باید فضای همدلی بین هفت نماینده استان به وجود آید افزود: با توجه به اینکه انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌‌آباد و بیله‌سوار به دور دوم کشیده شده است مردم باید در سال آینده با حضور قاطع و پرشور در مرحله دوم انتخابات به بهترین و شایسته‌ترین گزینه رأی داده تا نماینده این خطه نیز مشخص شود.

قیاسی سال‌روز تشکیل کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری را گرامی داشت و گفت: امام راحل با تشکیل و بنا نهادن این مجموعه در حقیقت اهداف انبیا و اولیای الهی را پیگیری کرد تا افراد متمکن و اغنیای جامعه به فکر فقرا باشند.

وی نزدیکی عید نوروز و ضرورت دستگیری از طبقات مستضعف جامعه را یادآور شد و گفت: در حمایت از نیازمندان افراد توانمند باید وارد میدان شوند و با حفظ آبرو و شرافت نیازمندان بکوشند تا نیاز آنها را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار برگزاری جشن نیکوکاری را زمینه خوبی برای انجام کار نیک خداپسندانه توصیف کرد و گفت: کمیته امداد با برگزاری جشن نیکوکاری تلاش کرد تا رابط بین اغنیا و فقرا و توان توانمندان برای نیاز نیازمندان باشد.

قیاسی به سال‌روز تشکیل کانون مساجد نیز اشاره کرد و گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی هنری و تربیتی اگر مساجد و مکان‌های مذهبی باشد ما می‌توانیم از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی کانون مساجد را کانون همدلی‌‌ها و همراهی‌ها برای پیش‌برد بهتر امور و اهداف اسلامی دینی و انسانی توصیف کرد و افزود: آنچه که در این مسیر باید به آن توجه کرد حقیقت تشکیل کانون‌های مساجد است تا فعالیت‌های مختلف معنوی در این مرکز انجام شود.

ارسال نظرات