نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری؛

با عمل خود به نظام جمهوری اسلامی ایران آبرو ببخشیم

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) کار مقدسی را انجام می‌دهند که باید با عمل خود به این نهاد و نظام جمهوری اسلامی ایران آبرو بخشند.
کد خبر: ۸۶۴۶۳۴۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) با تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی اظهار کرد: این فرد دارای شخصیتی مفید بود که توانست بهترین الگوی مدیریتی اسلامی را در دوران خدمت خود در آستان قدس رضوی به جهانیان نمایش دهد.

وی کار در کمیته امام خمینی(ره) را کار عظیم و ارزشمندی دانست و تصریح کرد: با توجه خداوند تبارک و تعالی روز به روز شاهد افزوده شدن شاخ و برگ و میوه و آثار این نهاد ارزشی هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه این نهادی است که قداست را باید از تمام آن مشاهد کرد خاطرنشان کرد: برخی افراد با غفلت در درون خانواده کمیته امداد و برخی با دلهای بیمار در خارج از این خانواده نگاهی غیر از نگاه با قداست دارند که این گونه نگاه ظلم بزرگی به این خانواده است.

نماینده ولی فقیه نگاه بدون قداست و نگاه با قداست به کمیته امام خمینی(ره) را متفاوت از همدیگر دانست و افزود: امر کمک به محرومین و فقرا زا باید کاری با عظمت دانست که از طواف خانه خدا و اعتکاف نیز بزرگ‌تر و مهم‌تر است.

وی بیان کرد: هرکس که بتواند برای گره گشایی از مشکلات دیگران قدم بردارد اجر زیادی در نزد خدا دارد و در دنیا و آخرت نتیجه آن را خواهد دید.

نکونام با بیان اینکه کار با کیفیت ارزشمند است گفت: بحث مسکن که انجام شده است نویدی برای خانواده های تحت حمایت است که باید ادامه یابد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: باید کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش کنند تا روز به روز اعتماد مردم را بیشتر جلب کنند.

ارسال نظرات