رئيس بازرسي و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان:

بازرسي از 33 هزار مورد واحدهاي صنفي در استان زنجان

در 11 ماهه سال جاري 33 هزار و 606 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي استان زنجان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۳۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس بازرسي و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان در دهمين جلسه ستاد تنظيم بازار استان گفت: در اين مدت 2 هزار و 160 مورد پرونده به ارزش بيش از 8 ميليارد ريال تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارسال گرديد.

اسماعيل مسلمي افزود: در سال جاري تاكنون يكهزار و 677 مورد شكايت و گزارش مردمي از واحدهاي صنفي صورت گرفته است كه يكهزار و 276 مورد آن به صورت تلفني بوده است.

وي تصريح كرد: 144 مورد از شكايات دريافتي به صورت حضوري و 257 مورد به صورت كتبي بوده است.

مسلمي نظارت ها را در دو بخش كالايي و خدماتي دانست و خاطر نشان کرد: در بخش كالايي در زمينه كيف و كفش، خشكبار، شيرينيجات ، آجيل و در بخش خدماتي در زمينه شركت هاي قالي شويي، رستوران ها، شركت هاي حمل و نقل ريلي و صورت مي گيرد.

رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان با اشاره به آغاز طرح نظارتي پايان سال در استان يادآور شد : اين طرح نظارتي از 10 اسفند لغايت 15 فروردين ماه در استان اجرا مي گردد.

مسلمي عنوان كرد : در قالب اجراي اين طرح بر عرضه كالا در نمايشگاه عرضه مستقيم كالاي بهاره و عرضه ميوه پايان سال در سطح خرده فروشي نظارت هاي لازم صورت مي گيرد.

همچنین در ادامه اين جلسه استاندار زنجان با اشاره به راه اندازي ميادين عرضه ميوه و تره بار در نقاط مختلف شهر گفت: راه اندازي ميادين عرضه ميوه و تره بار در نقاط جمعيتي شهر باعث كاهش ترافيك و هزينه و اتلاف وقت شهروندان مي شود.

مهندس جمشيد انصاري تصريح كرد: پس از شناسايي نقاط مختلف شهر و تعيين نحوه اجاره و مالكيت آنها توسط شهرداري ، نسبت به جذب سرمايه گذار در اين زمينه اقدام خواهد شد.

در ادامه نیز رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان در اين جلسه با اشاره به تامين و ذخيره سازي ميوه پايان سال گفت: هم اكنون 400 تن سيب و 800 تن پرتقال در سردخانه هاي استان ذخيره شده است.

دكتر جعفري با اشاره به آغاز توزيع ميوه از 24 اسفند در سطح استان افزود: در زنجان 32 غرفه جهت عرضه ميوه پايان سال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات