آلیا در گفتگو با «بسیج»:

اظهارنظر های جنجالی مولاوردی دردی از زنان دوا نمی کند/ زمان تغییر و گشایش در برنامه زندگی مردم چه زمانی محقق می شود؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خانم مولاوردی جایگاهی را در کشور اشغال کرده که هیچ فعالیتی مربوط به حوزه زنان از او دیده نشده و هیچ لایحه ای نیز ارائه نداده است گهگاهی اظهار نظر هایی آن هم در قالب یک گزارشگر می دهد و بحث های جنجالی را در پیش می کشد.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۰۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: عملکرد معاونت زنان در دولت یازدهم با نظارت مجلس شورای اسلامی، سازمان های مردم نهاد مانند بسیج جامعه زنان و نظارت همگانی روبروست که امید زنان کشور به فعالیت های این معاونت است.

وی افزود: در مدتی که از فعالیت های معاونت زنان و خانواده دولت فعلی گذشته خانم مولاوردی هیچ گونه پیشنهاد، اصلاحیه و اظهار نظری در مورد قوانین مربوط به زنان و خلأهای موجود و انتظارات آنها نداشته است.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: خانم مولاوردی جایگاهی را در کشور اشغال کرده اند که هیچ فعالیتی مربوط به حوزه زنان از او دیده نشده و هیچ لایحه ای نیز ارائه نداده است اگر هم لایحه ای بوده در دولت نهم و دهم مانند کاهش ساعت کاری بانوان بوده است.

آلیا تصریح کرد: در مجموع باید گفت ما عملکردی از خانم مولاوردی در حل مشکلات زنان کشور ندیدیم به جز اینکه ایشان گهگاهی اظهار نظر هایی آن هم در قالب یک گزارشگر ارائه می کند و بحث های جنجالی را در پیش می کشد لذا بیشتر نگاه و رویکرد او در رابطه با مسائل خارجی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خانم مولاوردی باید به عنوان عضو کابینه هیئت دولت قدر جایگاه خود را بداند و در طول خدمت خود فرصت سوزی نکند موضوعات بسیاری را باید در اولویت بندی خود قرار دهد لذا بهتر است یک ارزیابی از عملکرد خود داشته باشد و در فرصت باقی مانده به مسائل اساسی و نیازهای واقعی زنان مانند لایحه بیمه زنان خانه دار و ازدواج به موقع دختران کشور بپردازد.

آلیا در خاتمه بیان داشت: دولت سعی دارد همه چیز را در پس قصه برجام در ابهام و اختفا نگه دارد اما یک سوال اساسی این است که زمان تغییر و تحول و گشایش در برنامه زندگی مردم چه زمانی محقق می شود؟

ارسال نظرات