یک کارشناس فرهنگی در گفتگو با «بسیج»:

حجاب دربین دغدغه‎های مسئولان ما جایی ندارد

کارشناس فرهنگی گفت: مسئولان دغدغه ای در خصوص وضعیت حجاب و عفاف ندارند و فقط از فرهنگ سازی صحبت می کنند وجالب این است که در هیچ کدام از این زمینه ها کاری نمی کنند نه به قوانین این حوزه اهمیت می دهند و نه اقدامی برای فرهنگ سازی صورت می دهند واین جای تاسف است.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۸۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
زینب حسن زاده کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: بحث عفاف و حجاب از سوی مسئولان جدی گرفته نمی شود.

وی افزود: متاسفانه کار زیر بنایی برای فرهنگ سازی در زمینه حجاب صورت نگرفته و فرهنگ حجاب و عفاف در بسیاری از خانواده ها نسبت به قبل کمتر شده است.

حسن زاده اظهار داشت: نقش نفوذ فرهنگی دشمن و ماهواره ها و شبکه های اجتماعی را نمی توان انکار کرد ولی مسئولان نیز به این موضوع توجه کافی نداشته اند پرداختن به ازدواج جوانان و آسان کردن این امر برای خانواده ها یکی از مسائل مهمی است که می تواند جلوی خیلی از آسیب های اجتماعی از جمله بی حجابی را بگیرد ولی اقدام عملی در این خصوص نداریم.

این کارشناس فرهنگی گفت: مسئولان دغدغه ای در خصوص وضعیت حجاب و عفاف ندارند و فقط از فرهنگ سازی صحبت می کنند وجالب این است که در هیچ کدام از این زمینه ها کاری نمی کنند نه به قوانین این حوزه اهمیت می دهند و نه اقدامی برای فرهنگ سازی صورت می دهند واین جای تاسف است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
۱۳:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
کاری از دستشان برنمی آید
خوب چکار کنند چند تا بگیرند اگر کسی هم جرات نهی از منکر را داشت شکمش را پاره می کنند بعد هم وکیل می گیرند والی آخر