با حضور معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه

مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج برگزار شد

صبح امروز طی مراسمی حسین کرمی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید قاضی سنندج معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۰۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مراسم تودیع معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید قاضی سنندج با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، و دیگر مسئولین نظامی در سالن حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سنندج برگزار شد.

سرهنگ پاسدار دکتر سیدهاشم حسینی رئیس سابق بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه امانت در فرهنگ اسلامی و قرآن کریم بسیار بر آن تاکید شده است؛ گفت: امروز با سربلندی مفتخرم که این امانت را واگذار میکنم و امیدوارم که همگی ما ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

وی به ارائه گزارشاتی از عملکرد خود طی 34 ماه گذشته در سمت رئیس بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج پرداخت و گفت: طی این مدت اقدمات نسبت به گذشته با لطف الهی و تلاش مجموعه همکاران بسیار خوب و روبه جلو بوده است.

حسینی بیان داشت: افزایش عملکرد در فعالیت ها، اقدامات توسعه بخش، برپایی بیمارستان های صحرایی در سالهای 93 و 94، برپایی بیمارستان های صحرایی غربالگر محور، ارتقاء کیفیت اتاق عمل، خرید تجهیزات پزشکی، نوسازی بخش بستری بیمارستان شهید قاضی، ابتکار و نوآوری در برپایی بیمارستان های غربالگر محور،برپایی چادر امداد پزشکی در بیمارستان های صحرایی، اقدامات خاص فرهنگی و برگزاری دوره های پزشکی بخشی از این اقدامات است.

سردار رجبی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های بیمارستان شهید قاضی اظهار داشت: دکتر حسینی در زمان مسئولیت خود صادقانه، پرتلاش، دلسوزانه، بااحساس و با تعهد بالا به انجام مسئولیت پرداخت و شواهد امر و اقدامات انجام شده نشان این امر است.

وی گفت: انجام همه این اقدامات با وجود موفقیت در کار رضایت مندی و دلخوشی موقت برای مااست اما در استان کردستان از لحاظ زیر ساخت درمانی محرومیت دارد و این عمق نگرانی است و باید با تلاش بیشتر این محرومیت کمتر شود.

در پایان مراسم از زحمات دکتر حسینی رئیس سابق بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج تقدیر شد و حسین کرمی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معارفه و حکم وی از سوی سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه به وی اهدا شد
ارسال نظرات