به دلیل وضعیت نابسامان کتابخانه بیله سوار:

درخواست فوری فرماندار جهت تکمیل کتابخانه مرکزی بیله سوار

فرمانداربیله سوار گفت: وضعیت کنونی کتابخانه های عمومی شهر بیله سوار در خور شان مردم و اهالی شهرستان نبوده و هر چه سریع تر این کتابخانه باید تکمیل شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، فرمانداربیله سوار در جریان بازدید از ساختمان در حال احداث کتابخانه مرکزی شهرستان بیله سوار گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ مکتوب و ارزش والای کتاب در فرهنگ عمومی و تاریخ ملی ایرانیان باید زمینه انس و الفت مردم به ویژه جوانان با کتاب را فراهم آوریم تا شاهد افزایش سرانه مطالعه در شهرستان باشیم .

فرماندار بیله سوار با انتقاد از تاخیر در عملیات احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان گفت: کتابخانه ها نماد هویت فرهنگی هر جامعه ای هستند، در حالیکه وضعیت کنونی کتابخانه های عمومی شهر بیله سوار در خور شان مردم و اهالی شهرستان نیست.و هرچه سریع تر این کتابخانه باید تکمیل شود.
وی کتابخانه های عمومی را یکی از ابزارهای مهم برای توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه دانست و افزود کوشش خواهیم کرد تا زمینه بیشتر خدمات رسانی به کتابخانه های عمومی شهرستان را فراهم آوریم.

حلیم در این بازدید گفت: با توجه به اینکه بزرگترین کتابخانه شهرستانی استان اردبیل در شهرستان بیله سوار به بهره برداری خواهد رسید، لزوم تجهیز کتابخانه های عمومی به کتب دانشگاهی و کتابهای آموزشی کنکور دبیرستان باید در اولویت قرار گیرد.

سرداری رئیس اداره کتابخانه های عمومی بیله سوارنیز با بیان اینکه کتابخانه های عمومی این شهرستان دو هزار و 553نفر عضو فعال دارد، گفت: تا پایان بهمن ماه امسال 56053 نسخه کتاب موجودی کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار بوده است.

ارسال نظرات