رئیس اداره میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری بیله‌سوار خبر داد

آمادگی مراکز اقامتی بیله‌سوار برای اسکان مسافران نوروزی

۲۰ مرکز اقامتی شهرستان بیله‌سوار اعم از میهمانپذیر، خانه مسافر و مدارس با ظرفیت اسکان ۷۷۰ نفر، آماده استقبال از گردشگران نوروز ۹۵ است.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۰۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار،فرنام حامد در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: 20 مرکز اقامتی شهرستان بیله‌سوار اعم از میهمانپذیر، خانه مسافر و مدارس با ظرفیت اسکان 770 نفر، آماده استقبال از گردشگران نوروز 95 است.

وی از آمادگی 15 مرکز اقامتی اعم از مهمانپذیر و خانه مسافر با ظرفیت 420 نفر در یک شبانه‌روز و 5 مدرسه در بیله‌سوار و بخش جعفرآباد با ظرفیت 350 نفر برای اسکان مسافران در طول ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: در این جلسه هر یک از کمیته‌های ستاد به صورت جداگانه به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت های صورت گرفته در رابطه با مصوبات جلسات پیشین ستاد و بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات در اجرای برنامه‌ها پرداختند.

معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بسیار مطلوب این شهرستان در سطح کشور بیان کرد:دستگاه‌ها با ارائه طرح‌های ویژه گردشگری، زمینه جذب مسافران و رشد اقتصادی شهرستان را در راستای تقویت و رونق صنعت گردشگری فراهم کنند.

محمد ابراهیمی توجه ویژه به امر بهداشت و نظافت اماکن مورد بازدید گردشگران را یادآور شد و افزود: علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، نظافت محیط نیز در جذب و یا دفع گردشگر عامل مؤثری است.

وی وضعیت شهرستان بیله‌سوار را برای استقبال از گردشگران بسیار مناسب توصیف و بیان کرد: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، وجود گمرک، پایانه، بازارچه مرزی و بین‌المللی و تردد روزانه یک هزار و 500 نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در رونق گردشگری این منطقه مؤثر باشد.

ارسال نظرات