فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

آرامش با وجود شهدا بر این کشور طنین انداز شده است

امروز پیام شهدا، حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از کشور و تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال،سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در یادواره شهدای روستای نساز و روستای شال که با عنوان شهدای ابروی محله در روستاهای شال بخش شاهرود و روستای نساز بخش خورس رستم برگزار شد گفت: آرامش عظیم امرزو با وجود پربرکت شهدا در کشور طنین انداز شده است.

کریمی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز پیام شهدا، حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از کشور و تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی از رهبر انقلاب است.

کریمی گفت: اگر نبود جانفشانی شهدا ، خانواده معظم ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافزار، اکنون تفسیر آرامش سخت بود.

وی با پاسداشت مقام شهدای شهرستان خلخال و بخش های تابعه گفت: یکی از مشخصه های اصلی شهدا ولایت پذیری و الگوگیری از سید و سالار شهیدان در راه شهادت و دفاع از وطن بود.

کریمی گفت: شهدا با لبیک به فرمان امام (ره) وولایت پذیری از دورترین روستا برای دفاع از وطن روز، شب نشناختند و با فدای جان خود در راه آرمان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای سنگین برای ما تعریف کردند که این وظیفه حفظ دستاوردهای امام راحل ، تبعیت از امام خامنه ای و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، مداحی و خاطره گویی از دیگر بخش های عظیم این یادواره ها در روستاهای شال و نساز بخش شاهرود و بخش خورش رستم بود.

به گزارش ازناو، کریمی در پایان بخش سخنان خود از زحمات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان تقدیر و گفت: این زحمت ارزنده به تصویر کشیدن یاد و خاطره شهدا در محلات مختلف شهرستان خلخال که در شهر خلخال نیز با عنوان یادواره آبروی محله با محوریت شهید سید مهدی مرجائی برگزار شد شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات