مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان:

اعزام 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان گفت:اعزام 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان دادگستری سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور
کد خبر: ۸۶۴۷۵۵۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

سرهنگ پاسدار رضا لک زایی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج افزود: حرکت کاروان‌های راهیان نور آغازی خوب برای حفظ ارزش‌های جامعه است.

‌وی تصریح کرد: اردوهای راهیان‌نور فرصتی متعالی برای آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان  ادامه داد: شهدا اگر در اذهان مردم ماندگار شدند به خاطر عملکرد آنها بود، شهدا با عمل توانستند ارزش‌های دینی و اسلامی را در طول تاریخ اثبات کنند.

وی  بیان کرد: کاروان راهیان نور در حال حرکت است تا بتواند با تلاش جوانان، ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اجتماعی را حفظ کند و ما امیدواریم با این حرکت فرهنگی در جهت حفظ آرمان‌های شهداء و انقلاب اسلامی گامی مثبت و رو به جلو برداریم.

گفتنی است این اعزام صبح امروز با همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان وهمکاری معاونت فرهنگی دادگستری انجام که تعداد 40 نفر از کارکنان و حقوقدانان مرد سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان‌نور در جنوب کشور اعزام شدند.
ارسال نظرات