عضو شورای شهر خرم آباد:

شهرداری خرم آباد توان مالی اجرای پروژه های عمرانی جدید را ندارد

عضو شورای شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد توان مالی اجرای پروژه های عمرانی جدید را ندارد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۵۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، جهان آرا در جلسه شورای شهر خرم آباد، که با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان به منظور بررسی اجرای چهار پروژه عمران شهری در خرم آباد برگزار شد، گفت: شهردار می گوید 80 میلیارد تومان بدهکار است و بعد ما می خواهیم چهار پروژه جدید را کلنگ زنی کنیم آیا پروژههای جدید به سرنوشت پروژه ونک پارک دچار نمی شوند؟

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل شورا استانداری تمام توان خود را گذاشته است که بازوی توانایی برای شهرداری و اجرای پروژههای عمران شهری باشند افزود: مردم حق دارند از ما بپرسند که سرنوشت تقاطع غیر هم سطح بهارستان چه شد؟ تنها یک سال و نیم از عمر شورا باقی مانده و فرداد مردم می گویند که این پروژه به عنوان میراثی از شورای چهارم به جا مانده است ما هم پاسخی برای آنها نداریم.

عضو شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه رها کردن پروژه تقاطع غیر همسطح بهارستان چشم انداز و منظر خوبی برای مطقه نیست گفت: از زمانی که به شورا آمده ایم نتوانسته ایم یکی از پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم؛ اگر چه که تنها یک پل 9 دی را به بهره برداری رساندیم که حلاوت آن به دلیل ریزش بخشی از پل تلخ شد.

جهان آرا با بیان اینکه شهرداری خرم آباد در حال حاضر دارای پروژه های نیمه تمامی همچون پل مازیار، ترمینال و دیگر پروژه ها است اضافه کرد: شهردار می گوید 80 میلیارد تومان بدهکار است و بعد ما می خواهیم پروژه های جدید را کلنگ زنی می کنیم آیا پروژههای جدید به سرنوشت پروژه ونک پارک دچار نمی شوند.


ارسال نظرات