از ابتدای سال تا کنون:

20 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیر کشف و ضبط شد

فرماندار نیر از کشف و ضبظ کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۸۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی در جلسه کمیسیون فرعی مبارزه با کالای قاچاق و ارز شهرستان نیر بر مبارزه جدی با قاچاقچیان تا ریشه کن شدن پدیده شوم قاچاق تاکید کرد.

وی افزود: پدیده قاچاق به اقتصاد کشور آسیب های فراوانی وارد می کند و شهرستان نیر به علت همسایگی با استان های غربی مکان مناسبی برای ترانزیت کالاهای قاچاق به حساب می آید لذا باید با نظارت کامل و با جدیت بیشتری موضوع پیگیری شود.

احمدی از افزایش نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و قیمت ها در آستانه نوروز خبر داد و گفت: در صورت مشاهده کم فروشی و گران فروشی در ایام نوروز، برخورد قاطع و جریمه های سنگین برای متخلفان اعمال خواهد شد و در همین راستا طرحی با هدف افزایش نظارت بر واحدهای صنفی و قیمت گذاری ها در شهرستان نیر از روز گذشته اجرا شده است.

احمدی گفت: ده ها تیم بازرسی و نظارتی در این شهرستان فعال شده و به طور مرتب و سرزده از واحدهای صنفی به ویژه عرضه کنندگان پوشاک، مواد غذایی و واحدهای پذیرایی بازدید می کنند.

وی در ادامه به اهمیت افزایش گشت های تلفیقی در آستانه ایام نوروز اشاره کرد و اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 386 مورد بازرسی مشترک از واحدهای صنفی صورت گرفته که 11 مورد پرورنده در این خصوص تشکیل و متخلفان به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

ارسال نظرات