یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با «بسیج»: روحانی بدون منطق سخن می‌گوید

فقط با شعبده‌بازی می‌توان گفت رونق اقتصادی داریم

یک کارشناس اقتصادی گفت: آقای روحانی یک مطلبی و گفتاری را بدون در نظر داشتن منطق اقتصادی در نظر گرفته‎اند در شرایط کنونی مهم‎ترین مساله اقتصادی در کشور، رکود فراگیر در ابعاد مختلف بخش‎های اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۶۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

علی عرب صالحی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، 48 روز پس از برجام مردم رونق اقتصادی را به چه شکل مشاهده کرده‎اند اظهار داشت: آقای روحانی یک مطلبی و گفتاری را بدون در نظر داشتن منطق اقتصادی در نظر گرفته‎اند در شرایط کنونی مهم‎ترین مساله اقتصادی در کشور، رکود فراگیر در ابعاد مختلف بخش‎های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه طبق آمار بانک مرکزی و سایر مراکز آمار رکود تغییری نکرده است افزود: دولت هر بار وعده زمانی را برای مردم آمار می‎دهد این بار رونق اقتصادی را به 6 ماه و سال بعد کشانده است این در حالی است که تحمل مردم از ادعاهای دولت به سر آمده است.

صالحی خاطر نشان کرد: معضل تورم،بیکاری جوانان فارغ التحصیل، واردات بی‎رویه، برقرار نشدن سوئیفت و بسیاری از مولفه‎های دیگر در اقتصاد فراوان دیده می‎شود.

وی با انتقاد از روند اقتصادی دولت ابراز داشت: دولت ایجاد یک میلیون و صد هزار شغل را اعلام داشته است آنچه واقعیت جامعه را نشان می‎دهد 20 هزار نفر بر نرخ بیکاران در یک ماه افزوده می‎شود و بیش از 28 هزار بنگاه اقتصادی تعطیل شده است.

این کارشناس اقتصادی در خاتمه افزود: دولت تا بحال به تولید،فعال سازی بنگاه‎های تولیدی، راهکارهای برون رفت رکود و ایجاد شغل اهمیت نداده است با توجه به اینکه ظرفیت‎های بسیاری در کشور در زمینه‎های اقتصادی وجود دارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قیطران ازروستای حی
۱۴:۰۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
...دروغ گو حرف خودش را باور میکند ...چون انقدر تکرار می کند تاخودش هم باور می کند